Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24Money - Någon som blivit beviljad?

Ja mejlade o frågade varför man inte får svar på ansökan, varför man inte kan ringa till money24, eller varför man inte kan mejla?
Fick detta svar?
Hej

Vi har skickat detta vidare och vi är ingen bank vi är ett finansiellt institut.

Med vänlig hälsning
24Money

?

Vilket dumt svar på dina frågor. Du frågade väl ändå inte om dom var en bank eller ett finansiellt institut och vart skickar dom vidare?

Låter som om du antydde att dom var en bank, typ "en seriös bank beter sig inte så" eller liknande. Det dom skickar vidare till är deras andra mejl-adress där någon mupp kan svara på det frågan gällde. Deras kundservice verkar inte kunna det om jag läser andras inlägg här i tråden.

Hej, har någon som ansökt fått svar, skuldebrev i dag eller tidigare i denna vecka?

Har aldrig fått svar. Inte ens när jag bad de att radera min kreditupplysning eftersom de inte ens hanterat ansökan.

Grattis 1508 :)
Jag vet inte vad jag ska ta mig till eftersom de inte svara på ett endaste mail till mig... man börjar ju undra.

Hm. Tog upplysning 03nov. Blev beviljad 04nov ville ha uppgifter som jag mailade samma dag. Har inte hört något sen dess. Har dock mailat dem varje dag o frågat vad som händer. Ansökte 27 oktober
När blev du beviljad och mailade du in de uppgifter de ville ha 1508

Jag vet att de har så mycke att göra. Dessutom var två sjukskriven. Fråga inte varför jag det vet. De lägga efter med alla ansökningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp