Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - AVI

Konstigt att det är bara vi vilken fundera om det. Annars skriva någon om allt men inte om det. Eller vi är bara 5 stücken vilken fick ett lån hos dom.

Jag har inte heller fått någon avi sen december. Har försökt komma i kontakt med dom flera gånger utan svar. Vad gör man?

Har inte heller fått någon avi mer än i december den första. Vet inte heller vad man kan göra:confused:

när ni ville ha tag på dom angående låneansökan, då ni inte hörde något,
vart vände ni er då?
De e ju bara o mejla samma o säga att ni inte fått nån avi? Meddela kundtjänst på 24 money så vidarebefordrar dom detta till ansvarig. O sen hör de av sig

Nej,Nej ! Så funka det inte. De svara aldrig

Min kompis mejlade info@24money. Fick svar på nån timme. Hon bad dom kontakta låneavdelning och vidarebefordra hennes mejl. Hon fick till svar att de kontaktar dig under dagen. Och de gjorde dom!
Va de inte du 1508 som gick ner o förklara din situation när du skulle låna och behövde svar på din ansökan.. Och du fick prata med någon där och fick hjälp? Bara göra samma sak när du vill ha kontakt för att betala

Tyvärr har jag inte mer hans tel.
Då måste hon haft tur !
Vi är flera vilken fick inget svar.
Dessutom är vi oxå flera vilken inte får en avi. Det är inte bara jag

För lånavdelningen ska man använda :
n@24money.se
Då svara de inte heller.
Vi får se vad händer :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp