Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24money, är de aktiva?

Okej.

Nån som vet ang fakturor?

Jag vet att min kompis får faktura varje månad hem.

Grodan1 när tog din vän lån där? De kanske har blivit bättre i år men som jag läst har merparten som tog lån förra året bara fått en faktura och när de försökt kontakta 24Money för att få fler fakturor har de inte fått något svar.
Hon tog lån där för 4 månader sen. Och hon har alltid fått faktura hem.

Jag tog ett lån hos dem precis när det startat att låna ut, efter tips här på sidan.

Fick faktura hem på första betalningen och betalade in den. Efter det har jag inte hört ett ljud från dem!

Verkar som om de som tog lån förra året fått en första faktura och sedan ingen mer och de som tagit lån hos dem i år får faktura varje månad.

Grodan1, vet du ungefär hur lång tid det tog för din vän från ansökan till utbetalning?

Nån som vet hur lång tid det tar innan de kollar ansökningarna? Efter avslag från BN blev jag desperat och sökte hos dem. Det var i förra veckan, tisdag eller onsdag. Inget svar ingen upplysning tagen.

Enligt dom flesta här får du aldrig svar..

Är det någon här på forumet som tog lån hos dem förra året som fått fler än en faktura?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp