Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24money, är de aktiva?

Är de aktiva? Svåra? Var tar de sin kreditupplysning ?

Inga påhopp på mig nu, jag vill bara ha lite info. Inte försvara mig varför jag behöver låna .

De tar Bisnode problemet med dem är att de är omöjliga att få tag på om du ska ansöka, de har ingen telefonsupport. Det kan ta veckor eller månader att få svar på mej eller om du får beviljat få utbetalning från dem.

Ett annat problem med dem är att de som fått beviljat förra året att de fått första fakturan och sedan inga fler och ingen får kontakt med dem för att kunna fortsätta betala.

En vän till mig har lån där. Hon får sin faktura varje måndad..
Hon kontakade kundtjänst om att få betala två avier i juli istället för i juni och fick svar dagen efter av info@24money.se att de vart i kontakt med låneavdelning som gick med på detta.
Så tror dom blivit bättre än de jag läst här tidigare. De tog Bisonde på henne.

Grodan1 när tog din vän lån där? De kanske har blivit bättre i år men som jag läst har merparten som tog lån förra året bara fått en faktura och när de försökt kontakta 24Money för att få fler fakturor har de inte fått något svar.

En vän till mig har lån där. Hon får sin faktura varje måndad..
Hon kontakade kundtjänst om att få betala två avier i juli istället för i juni och fick svar dagen efter av info@24money.se att de vart i kontakt med låneavdelning som gick med på detta.
Så tror dom blivit bättre än de jag läst här tidigare. De tog Bisonde på henne.

Grodan1, vad hade din vän för förrutsättningar ?

Jag mailade dem tidigare , fick svar inom en timme.

Jag är inte säker men hon har en årsinkomst på 480.000 några blancolån men annars inget.. Vad jag vet.
Vad fick du för svar av 24money?

Jag är inte säker men hon har en årsinkomst på 480.000 några blancolån men annars inget.. Vad jag vet.
Vad fick du för svar av 24money?

Jag fråga hur lång tid det tar innan man får svar på lånansökan, de svarade ca 2 veckor nu under sommaren.

Och var de tar sin kreditupplysning, och det stämmer vad ni skrev tidigare.

Undra hur hårda de är i bedömningen, har inga anmärkningar, ca 320000kr i årsinkomst, men tyvärr lite högt underskott.

Tar dom verkligen inte UC?
Kan man få faktura via e-post istället för via vanlig post?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp