Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

23.4 i uc och 10ff kvar

Hur skriver man ett inlägg på det forumet
? Hittar fan ej hur man gör haha måste vara helt blind letar överallt men hittar ej

Hur skriver man ett inlägg på det forumet
? Hittar fan ej hur man gör haha måste vara helt blind letar överallt men hittar ej

Vad menar du? Om du vill svara på en fråga så trycker du bara på citera:)

Haha ja men det vet jag .
Jag menar hur skriver man ett helt nytt i lägg på forumet ?

Apropå Thorn, när jag fick uc kopiorna efter att ha sökt på Lendo så stod det riskprognos 20.2% på alla kopior, men det som thorn begärt var helt annorlunda och där stod det riskprognos 8.5%. Så det kanske förklarar varför så många får erbjudande från dem

Apropå Thorn, när jag fick uc kopiorna efter att ha sökt på Lendo så stod det riskprognos 20.2% på alla kopior, men det som thorn begärt var helt annorlunda och där stod det riskprognos 8.5%. Så det kanske förklarar varför så många får erbjudande från dem

Ok, undra vart de kan ha fått de ifrån ? :thinking:

Pre paid kort,en sida som man fyller på med swish o sen kan handla för o ta tillbaka pengarna för köpet o delbetala man ansöker i appen genom creditsafe

beställde ett kort men förstår inte.. är kanske lite vimsig, men fick utrymme 10k innebär det att jag måste swisha över 10k och hur går jag tillväga sen? Förlåt om det är en dum fråga, försökte läsa mig till då jag hitta en tråd om just det men blev inte klokare.
Tack på förhand

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp