Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Vänta tills din UC ser bättre ut. Du har under 3 ff.

Sedan söker du samlingslån
Vad är ett ”okej” UC betyg för att kunna ha någon chans? Mitt fokus just nu är att få samla allting i ett för att få ner månads kostnader ränta har inte så stor betydelse

Vad är ett ”okej” UC betyg för att kunna ha någon chans? Mitt fokus just nu är att få samla allting i ett för att få ner månads kostnader ränta har inte så stor betydelse
4 eller bättre bör ju kunna fungera, men det måste fortfarande finnas inkomster som kan betala lånet. Idag är det nog lite svårare jämfört med 1-2 år sedan.
Du bör heller inte ha för många förfrågningar eller betalningsanmärkningar.
Kan säkert fungera med sämre förutsättningar men man ska veta att ju sämre förutsättningar desto sämre ränta får man.

4 eller bättre bör ju kunna fungera, men det måste fortfarande finnas inkomster som kan betala lånet. Idag är det nog lite svårare jämfört med 1-2 år sedan.
Du bör heller inte ha för många förfrågningar eller betalningsanmärkningar.
Kan säkert fungera med sämre förutsättningar men man ska veta att ju sämre förutsättningar desto sämre ränta får man.
Tack! Ska ta o betala ner krediterna och satsa på ett samlingslån innan sommaren!!

Tack! Ska ta o betala ner krediterna och satsa på ett samlingslån innan sommaren!!
Ja hög nyttjandegrad av krediter brukar försämra betyget. Men det har nog även lite att göra med vilken kredit. Jag har t.ex. ett billån som står som kredit men det har inte påverkat betyget alls trots att det är på närmare 200 000.

Ja hög nyttjandegrad av krediter brukar försämra betyget. Men det har nog även lite att göra med vilken kredit. Jag har t.ex. ett billån som står som kredit men det har inte påverkat betyget alls trots att det är på närmare 200 000.
Precis, detta är delbetalnings krediter och Northmill,rocker kredit som jag tror påverkar, längtar till skatteåterbäringen så man kan sänka dessa lån/krediter för engångskull

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp