Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2018

2018, ett av mitt livs sämsta år. Det har dock även varit det mest lärorika.
Efter att haft många lån så var 2018 året jag kraschade och tog beslutet om att släppa alla mina skulder till KFM. Vilken resa i livets värsta berg och dalbana!
Jag har hamnat i en värld som tidigare var okänd för mig. Jag har lärt mig enormt mycket, funnit nya underbara vänner som jag delar denna verklighet med som ingen annan som inte är där själv kan förstå. Det låter kanske konstigt men idag är jag glad över mitt nya liv och kan se vinsterna i det.
2019 är ett oskrivet blad och vart det landar har jag ej svaret på..ännu.
Försöker njuta av min inledande skuldsanering även om det ibland känns nervöst, jobbigt och osäkert.
Tack till er här på forumet för 2018, det har mellan varven varit ovärderligt med tips, råd, motargument och stöttning.
Jag önskar er alla ett riktigt Gott nytt år och ett 2019 till er favör.❤️

2018, ett av mitt livs sämsta år. Det har dock även varit det mest lärorika.
Efter att haft många lån så var 2018 året jag kraschade och tog beslutet om att släppa alla mina skulder till KFM. Vilken resa i livets värsta berg och dalbana!
Jag har hamnat i en värld som tidigare var okänd för mig. Jag har lärt mig enormt mycket, funnit nya underbara vänner som jag delar denna verklighet med som ingen annan som inte är där själv kan förstå. Det låter kanske konstigt men idag är jag glad över mitt nya liv och kan se vinsterna i det.
2019 är ett oskrivet blad och vart det landar har jag ej svaret på..ännu.
Försöker njuta av min inledande skuldsanering även om det ibland känns nervöst, jobbigt och osäkert.
Tack till er här på forumet för 2018, det har mellan varven varit ovärderligt med tips, råd, motargument och stöttning.
Jag önskar er alla ett riktigt Gott nytt år och ett 2019 till er favör.❤️
Klockrent kunde inte skrivit det bättre själv..
Även i mitt fall ett av de sämsta åren...spelfrosseri, skuldsättning, självmordsförsök och sedan till att ha varit spelfri i 180 dagar..och då blir det ändå ett bättre år för min Spelfrihet innebär ett nytt och bättre liv..
Önskar dig ett fantastiskt Gott Nytt år och hoppas att år 2019 kommer att kännas bättre.

Tack så mycket!
Nu kör vi mot ett bättre 2019 tillsammans, det kan ju inte bli sämre mina vänner....eller ? ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp