Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

200k via Lendo!

Hej alla kunniga!
Nästa vecka på torsdag går 3ff ut då blir det kvar bara två ff, just nu har jag 3,5(bra) på uc
Behöver lite tips hur jag ska söka om 200 k via lendo
har bara nordea 74 k på uc
brixo och loanstep är inte med
har även lån till min anhörig
har barn i bilden
tänker när jag skriver månadskostnaden...
har en hyra på 8000 och har lön i brutto 26100kr
behöver helt enkelt tips när jag ska fylla i ansökan ang månadskostnader osv så jag inte blir nekad
detta är min enda väg ut :(
Tacksam ??

Senast ändrad:
Ska du ange bara nordeas? Ja om du vill göra dig skyldig till bedrägeri eller vad det nu rubriceras som.

Hej alla kunniga!
Nästa vecka på torsdag går 3ff ut då blir det kvar bara två ff, just nu har jag 3,5(bra) på uc
Behöver lite tips hur jag ska söka om 200 k via lendo
har bara nordea 74 k på uc
brixo och loanstep är inte med
har även lån till min anhörig
har barn i bilden
tänker när jag skriver månadskostnad på nuvarande lån ska jag ange bara nordeas då?
har en hyra på 8000 och har lön i brutto 26100kr
Vill inte hyran ska ställa till
behöver helt enkelt tips när jag ska fylla i ansökan ang månadskostnader osv så jag inte blir nekad
detta är min enda väg ut :(
Tacksam ??

Uppge dom lån som går att bevisa, för övrigt förstod du ingenting!

Ska du ange bara nordeas? Ja om du vill göra dig skyldig till bedrägeri eller vad det nu rubriceras som.
Absolut bedrägeri i sig att ljuga om skuldsatthet när du tar lån då du ger falska grunder. Dock något som i 9/10 fall aldrig kollas upp vad jag märkt(?) hur många här inne är/har inte varit över belånade och endå tar/får lån? Inte är det genom att uppge att du har en halv mille i inkomst och lån på 470tke iaf?

jag har nordea 74 k
brixo 9000
loanstep 24000
sen är jag skyldig till anhörig 250 k , som jag har paus för tillfället, annars brukar jag betala 3000 /mån
det jag undrar över vad finns det för frågor i lendo ansökan och hur jag ska fylla i rätt
typ skriva barnbidraget osv
har aldrig använt mig av lendo:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp