Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2 månader sen senaste ansökan, nu testar jag igen!

Håller också tummarna, men tror du och jag är i lite samma position med för höga lån i förhållande till vår inkomst så vi trots bra UC är ganska ointressanta för långivarna i nuläget. Jag hade ändå tur och fick ett bra på Lendify via Lendo men när jag testade Advisa (mest för "skojs" skull) lite efter fick jag bara två skämt till erbjudanden trots att jag hade 0.3 i UC vid tillfället.

På Advisa kan du fortfarande se vilka du ännu väntar erbjudanden från. På Lendo är det bara handläggarna som ser det live (jag pratade med en kvinna där som jag tycker är bra när jag tog mitt senaste och hon såg direkt från sig vilka som svarat/nekat och vilka vi ännu väntade svar från).

Blev räntan omförhandlad av remember i och med erbjudandet?

Fan va surt. Bara att försöka betala ner lånen då, för det lär ju vara det som är problemet. Men är ju inte det lättaste om man inte får nytt samlingslån.

Nu fick jag erbjudande från remember på 480.000kr
Har redan lån hos dom på 378.000kr
Det innebär att du kan höja ditt befintliga lån till 480000kr blev själv lite lurad på dem, sökte och fick 300000, hade dock redan ett lån på 160000 så jag fick inte ut mer än 140000.

Fick ju som sagt endast remember, att utöka mitt befintliga lån med ca 100.000kr
Inget jag kommer gå vidare med, får fortsätta betala av lånen och sen försöka få nått bättre om ett år igen kanske :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp