Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

2 månader sen senaste ansökan, nu testar jag igen!

Och en till fråga!
Har alltid fått erbjudanden när jag sökt via lendo, testade advisa för 2 månader sen och så fick jag ju inget bud!

Så därför är jag anti advisa, MEN de kanske berodde på mina förutsättningar? För nu när jag jämför verkar advisa ha bättre utbud utav banker!

Så vågar man testa advisa igen imorgon eller ska man köra lendo?

Och en till fråga!
Har alltid fått erbjudanden när jag sökt via lendo, testade advisa för 2 månader sen och så fick jag ju inget bud!

Så därför är jag anti advisa, MEN de kanske berodde på mina förutsättningar? För nu när jag jämför verkar advisa ha bättre utbud utav banker!

Så vågar man testa advisa igen imorgon eller ska man köra lendo?
Kan bara hålla med, aldrig fått något erbjudande hos advisa men alltid hos lendo. Vet inte riktigt, lendo känns bara mer som ett "säkrare kort"...

Jag har fått massor med bra erbjudanden när jag sökte på advisa. Sist jag sökte använde jag Lendo men då hade jag lite sämre betyg fick en hel del där med.

Men jag upplever det som att vissa banker bara ger erbjudanden hos vissa låneförmedlare även om dem finns med på båda.
Kanske bara är jag som fått för mig det.

Har räknat lite inför morgondagens ansökan, vill baka ihop 3 lån samt betalkoll och lösa några mobil abonnemang för att komma ner som mest i månadskostnad.
Behöver alltså då söka 264.000kr
Kanske om jag vågar slänger jag på 26.000kr alltså totalt söka 290.000kr för att lösa sista kreditkortet också.

Nu till saken, endast de 3 lånen syns på ucn (202.000kr) så ska jag välja samla lån för den summan och skriva resten bilköp eller välja samla för hela beloppet och hoppas på att inte få lösenkrav??
OM jag får något lån vill säga.

status om jag får lån på 290.000kr är att jag endast kommer ha 2 stora lån på totalt 666.000kr och absolut inget mer.
Visst, summan känns absolut hög men nu är det som det är och då kan man börja betala in extra amorteringar och varje år försöka få ner räntan på dom.
Allt löser sig till slut!

Sök på hela beloppet. Du kommer se hur stora lösenkrav du får så ifall någon bank vill lösa för hela beloppet så ringer du bara förmedlaren och ber dom justera ner beloppet. Det gör dom utan problem och det görs ingen ny uc.

Jag har fått massor med bra erbjudanden när jag sökte på advisa. Sist jag sökte använde jag Lendo men då hade jag lite sämre betyg fick en hel del där med.

Men jag upplever det som att vissa banker bara ger erbjudanden hos vissa låneförmedlare även om dem finns med på båda.
Kanske bara är jag som fått för mig det.

Så vilken skulle du rekommendera?

Sök på hela beloppet. Du kommer se hur stora lösenkrav du får så ifall någon bank vill lösa för hela beloppet så ringer du bara förmedlaren och ber dom justera ner beloppet. Det gör dom utan problem och det görs ingen ny uc.

Okej ska söka på 290.000kr men velar om ja ska söka via lendo eller advisa ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp