Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

2 frågor

tjenare folket !
Hur långt efter kan man söka nytt lån hos lendo igen efter man sökt där? Min score gick från 0,6-0,9 på förra sökningen.
Sen fråga 2, är det någon som använt sevenday? Var i kontakt med deras kundtjänst och man ska komplettera med 3 löne spec / dock ej äldre än 45 dagar? Weird

tjenare folket !
Hur långt efter kan man söka nytt lån hos lendo igen efter man sökt där? Min score gick från 0,6-0,9 på förra sökningen.
Sen fråga 2, är det någon som använt sevenday? Var i kontakt med deras kundtjänst och man ska komplettera med 3 löne spec / dock ej äldre än 45 dagar? Weird
Fungerar att få erbjudanden 1 månad emellan. Jag fick färre erbjudanden men jag hade sämre kreditbetyg än dig.
Senaste lönespecen kanske inte ska vara äldre än 45 dagar? Jag vet inte, bara gissning...

tjenare folket !
Jag upplever Sevenday som tuffa. De tar Bisnode så har du nått snabblån ff där så blir det tufft. De har ju prisgaranti, så om du har lån där och erbjuds bättre någonannastans så sänker de under det. Kanske därför de är tuffa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp