Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

2.95 ränta på privat lån

Hej! På många låneförmedlares hemsida kan man läsa att den har en ränte spann mellan 2.95 - 29.5 eller så. Undrar om det verkligen finns någon som har fått 2.95 i ränta? Om inte, vilken är lägsta möjliga som ni känner till någon har fått??

Hej! På många låneförmedlares hemsida kan man läsa att den har en ränte spann mellan 2.95 - 29.5 eller så. Undrar om det verkligen finns någon som har fått 2.95 i ränta? Om inte, vilken är lägsta möjliga som ni känner till någon har fått??
3,61 har jag haft från Lån & Spar ganska nyligen.

Inkomst 660k underskott 50k. villa taxerad 3,1m och lån 3,4m. Hade andra blanco på ca 250k vid tillfället, kanske 2 förfrågningar. Jag hade inte Minuc då så ingen aning om betyg, men troligtvis ganska bra.

Tog kort efter 100k från samma bank med 3,70 % som jag använde för att släcka ett dyrare lån.

Inkomst 660k underskott 50k. villa taxerad 3,1m och lån 3,4m. Hade andra blanco på ca 250k vid tillfället, kanske 2 förfrågningar. Jag hade inte Minuc då så ingen aning om betyg, men troligtvis ganska bra.

Tog kort efter 100k från samma bank med 3,70 % som jag använde för att släcka ett dyrare lån.

3,61% är inte illa. Vad var det för totalt lånebelopp?

För två år sedan fick jag 3,95% i ränta på Icabanken (150.000kr blanco) men då hade jag bra förutsättningar med en inkomst på 525tkr och ett underskott på endast 18tkr och inga ffr.
Noll koll på UC-score vid den tidpunkten men förmodligen väldigt bra. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp