Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

15.000 skatteåterbäring med kronofogden skuldsaldo

Hej jag fick besked jag ska få 15.000 i skatteåterbäring men jag har 300000 i skulder hos kronofogden finns det möjlighet att få min skatteåterbäring eller den åker på direkten till kronofogden

Hej jag fick besked jag ska få 15.000 i skatteåterbäring men jag har 300000 i skulder hos kronofogden finns det möjlighet att få min skatteåterbäring eller den åker på direkten till kronofogden
Tyvärr så åker de direkt

Går naturligtvis direkt till kfm

Får jag fråga om hur mycket kommer kronofogden att drar pengar från lön om man har 300 000 kr skulder hos de?

Får jag fråga om hur mycket kommer kronofogden att drar pengar från lön om man har 300 000 kr skulder hos de?
Går in på deras hemsida går.att räkna ut där. Allt beror ju på hur mkt du får i lön, dem tar så mkt dem kan utöver det du har rätt att behålla. Spelar ingen roll om det är 300k eller 3 miljoner där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp