.. men kan jag vänta me att skicka in den tills måndag ?? Utan att de kommer en delgivningsman hem ?? Kan ju inget om detta ?
.. mår skit av det.. och andra konstiga nummer.. såå rädd för att dom ska ringa min arbetsgivare och söka efter mig ..känns olustigt 
Jag väntade ca två veckor från påminnelsen och det hände inget.En annan sak jag vill fråga om ?? Har ju börjat släppa allt till krono.. fått 4 delgivningar än så länge ! Nu i dag fick ja påminnelse på en delgivning.. men kan jag vänta me att skicka in den tills måndag ?? Utan att de kommer en delgivningsman hem ?? Kan ju inget om detta ?
tror inte att de skulle ringa din arbetsgivare. får de inte tag i dig per telefon så skickar de väl mejl?? Svara på deras mejl så ringer de inte förhoppningsvis.Och onea oxh kontantfinans ringer 100 ggr om dagen.. mår skit av det.. och andra konstiga nummer.. såå rädd för att dom ska ringa min arbetsgivare och söka efter mig ..känns olustigt
![]()
Det är omöjligt att veta. Anledningen till att jag ville vänta var att jag kan betala den 25/8. Jag skickade in påminnelsen den 17/8 men skrev 19/8 på kvittot och ringde till kfm. De sa att när jag betalat den 25 så ska jag mejla till Kfm och skriva "Bestrider! Fulltbetalt" På det sättet kommer jag inte få anmärkning även om Avida inte hinner få in pengarna och rapportera till Kfm inom förklaringstiden.Ok tack..då kanske jag kan vänta nästa vecka med !.. svårt att veta hur länge man kan vänta !
Skaffa Truecaller till mobilen så kan du spärra alla du inte vill prata med finns för både iphone och android då hör du inte att de ringer, de blir bortkopplade på en gång.Och onea oxh kontantfinans ringer 100 ggr om dagen.. mår skit av det.. och andra konstiga nummer.. såå rädd för att dom ska ringa min arbetsgivare och söka efter mig ..känns olustigt
![]()
Om du skriver svar på deras mejl skriv att du har släppt till kfm och de får vända sig dit med sina krav.Dom skickar mejl oxh ringer !.vad ska jag skriva till dom ?? Att jag släpper allt till krono eller ?