Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

1 juni då är det dax för samlingslån

Då försvinner en ff så jag bara har en ff kvar som då samtidigt blir 6mån gammal hoppas man klättrar ner under 1% risk
har just nu 1,3% 2ff
Tänkt samlingslån är 350000:-
Inkomst 354'
Underskott 38'
Lån/krediter på sammanlagt 589'
Vad tror ni?

Kommer följa det för kommer vara i liknande sits med aningen högre inkomst och lån! Spännande. Du kommer hamna under 1% och få bra bud.

Kommer följa det för kommer vara i liknande sits med aningen högre inkomst och lån! Spännande. Du kommer hamna under 1% och få bra bud.

@Terry_ hur ser dina förutsättningar ut nu? Inkomst, score, underskott, FF, senaste FF?

1 förfrågning kvar har jag. 1.9% hos UC. Nya inkomsten som kommer nu i juni 1.000.000

I morgon är det dax, men är lite fundersam jag har en ok ränta hos Remember varit kund där sedan 2018 har skött alla bet osv så tänker om man kanske ska testa och höja sitt befintliga lån där, bättre chans kanske? Eller ska man ta advisa/lendo ändå......?

I morgon är det dax, men är lite fundersam jag har en ok ränta hos Remember varit kund där sedan 2018 har skött alla bet osv så tänker om man kanske ska testa och höja sitt befintliga lån där, bättre chans kanske? Eller ska man ta advisa/lendo ändå......?

Hade cirka 130K, sökte på 295K. Fick erbjudande på det beloppet o kunde när jag accepterade höja ytterligare. Upp till 440 om jag ville. Tog 340, alltså blev det en höjning av det gamla lånet med 210K. Med samma ränta som tidigare, ca 8%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp