Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

0 kr

Min mamma har hjälpt mig med ett lån för att lösa min skuld till KF.. så jag slipper löneutmätning på 11000 kr varje månad som gör att jag knappt har några pengar kvar efter räkningarna är betalda. Men nu väntar vi på att lånet ska bli färdigt och betalas ut.. och det innebär att jag har 0kr fram tills dess. Mitt största problem nu är att min telefonräkning ska betalas senast imorgon, 159 ynka kronor, annars spärras mitt abonnemang och alla tjänster. Någon som har något förslag på vad man kan göra? Vill inte fråga mamma mer och belasta ännu mer med mina problem.. är beroende av telefonen då jag behöver den i mitt arbete, får alla mina bokningar på jobb i den. (Äldreomsorgen, hemtjänst, resursenhet)

Min mamma har hjälpt mig med ett lån för att lösa min skuld till KF.. så jag slipper löneutmätning på 11000 kr varje månad som gör att jag knappt har några pengar kvar efter räkningarna är betalda. Men nu väntar vi på att lånet ska bli färdigt och betalas ut.. och det innebär att jag har 0kr fram tills dess. Mitt största problem nu är att min telefonräkning ska betalas senast imorgon, 159 ynka kronor, annars spärras mitt abonnemang och alla tjänster. Någon som har något förslag på vad man kan göra? Vill inte fråga mamma mer och belasta ännu mer med mina problem.. är beroende av telefonen då jag behöver den i mitt arbete, får alla mina bokningar på jobb i den. (Äldreomsorgen, hemtjänst, resursenhet)
Ifall din mamma hjälper dig vet hon ju läget och förstår nog att det är tight om pengar så 159 kr gör nog varken till eller från i det läget..
Annars sälj nog på Facebook market lite snabbt. Ta du ordentligt med rea pris är det nog inga problem att få in 159 kr ikväll

Ring din operatör och förklara läget, och be om anstånd.

159kr om det är kris borde gå att lösa via leta pantburksmetoden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp