Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

ärende som gått till kronofogden

Någon som vet hur man gör efter att man har ett ärende som gått till kronofogden , men har betalt och ej fått från kronofogden något än?
Blir det betalningsanmärkning ändå?

Vem har du betalat till,kronofogden? Är du osäker ring och prata med nån hos kronofogden!

Har du fått ett föreläggande från fogden? Om inte och du har betalt så kommer inget att hända. Du kan alltid ringa kfm och kolla, de är hjälpsamma.

Ska förtydliga mig ärendet gått till kronofogden men jag har ej fått något från kronofogden ännu, och har betalt in till dem jag var skyldig, fick mail av dom att det fattas 688 som jag tror är avgiften till kronofogden som jag betalt in nu detta skulle jag betala till dem jag var skyldig

Ska förtydliga mig ärendet gått till kronofogden men jag har ej fått något från kronofogden ännu, och har betalt in till dem jag var skyldig, fick mail av dom att det fattas 688 som jag tror är avgiften till kronofogden som jag betalt in nu detta skulle jag betala till dem jag var skyldig

Ring Avida för säkerhets skull. Verkar som att det är ok då dom mejlat dig om restbelopp och du då betalat detta. Skulle något bli fel och du ändå för brev från kronofogden kan du ju lått bevisa att allt är betalt, men aldrig fel att ringa och stämma av att dom fått betalningen och skulden är reglerad.

Tack för era svar och jag ringde kronofogden och enligt dem så behöver jag bara skriva på delgivning sen stannar ärendet his dem genom att jag betalt och ingen betalningsanmärkning

Jag har aldrig skickat tillbaka en delgivning när jag betalt skulden.

Men de sa att man var tvungen skriva på det iallafall men att det inte hände något mer sedan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp