Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

är det fel av mig att hämnas så här?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jag har en betalningsanmärkning. bankerna säger ungefär att man kan gå och knulla sig själv om man har en anmärkning. man får inte ens ett konto med maestro utan kredit kopplat till sig vilket irriterar mig.
jag har nu för att hämnas lyckats följa efter en anställd på min bank, vet var hon bor och så. har haft span på huset i 1 veckas tid och vet när hon går ut med sin lilla hund på kvällarna.
jag har tänkt att maskerad från skogen springa ut och säga hej med en träpinne i handen. det här är bara teoretiskt tänkande, ingen uppmaning eller planering vilket jag vill betona för nyfikna lyssnare.
det här är min chans att jag ge tillbaka lite på samhället som spottar oss i ansiktet.

finns det några negativa aspekter med det här. det är en 2.5km slinga i mörk tät skog. har inte tänkt göra något, bara skrämmas lite. teoretiskt tänkande alltså.

För helveta vaknar upp , vad har hon med detta att göra?? Är väl inte hon som besluta att inte du få Maestro. Visst sitter själv med anmärkning men att skylla på någon annan och komma på tanken att skrämmas är ju helt sjukt. Vad fan tjäna du på d? Väx upp och ta tag i livet i stället!!!!!

Svar på frågan: Ja! Det är fel att hämnas på det sättet. (Punkt slut. )

Omg haha , fel fel fel

jag har en betalningsanmärkning. bankerna säger ungefär att man kan gå och knulla sig själv om man har en anmärkning. man får inte ens ett konto med maestro utan kredit kopplat till sig vilket irriterar mig.
jag har nu för att hämnas lyckats följa efter en anställd på min bank, vet var hon bor och så. har haft span på huset i 1 veckas tid och vet när hon går ut med sin lilla hund på kvällarna.
jag har tänkt att maskerad från skogen springa ut och säga hej med en träpinne i handen. det här är bara teoretiskt tänkande, ingen uppmaning eller planering vilket jag vill betona för nyfikna lyssnare.
det här är min chans att jag ge tillbaka lite på samhället som spottar oss i ansiktet.

finns det några negativa aspekter med det här. det är en 2.5km slinga i mörk tät skog. har inte tänkt göra något, bara skrämmas lite. teoretiskt tänkande alltså.

Nääää hahaha detta var fan det roligaste och sjukaste jag läst här inne.väx upp och sluta fjolla dig och ta tag i din situation som en vuxen.

Om du är seriös är du ju sanslöst korkad. Är du påtänd eller? Hon är bara en sketen anställd på en bank, hon bestämmer ingenting och kan inte ge folk lån hur som helst utan har regler att följa. Vad tror du det får för konsekvenser för henne om hon ger alla hos KFM banklån från ingenstans? Hon har ingen makt överhuvudtaget utan är bara en vanlig kvinna du tänker ge dig på. Oerhört ynkligt och vidrigt tänkt. Att du ens har varit vid hennes hus, följt efter henne och hållit utkik under en tid är bara det många steg för långt och visar vilken jävla dåre du är. Dessutom mot en helt oskyldig person som inte gjort dig något... Idiot!!

Känner du att du måste skuldbelägga några så är det toppolitiker i dom största partierna och banktoppar du bör kritisera isåfall, inte bankanställda eller folk helt utan makt eller folk som helt saknar påverkan på reglerna för utlåning i bankerna.

Senast ändrad:
det var hon som nekade mig ett maestro UTTAN kredit och hon skrattade när jag gick ut från banken. hon ska se bara. skratta bäst som skratta sist. allt teoretiskt

Hon skrattade inte åt dig... hon följer regler och förodningar förstår du väl. Har du ngn aning om vad du kan tänkas ställa till för dig själv?! Teoretiskt alltså.
Dem finns inte till för att ställa till det för oss. Har du en anmärkning eller många ffr så är du en risk..
Du behöver hjälp om du tror att de blir bättre för att du ska skrämmas.
Teoretiskt alltså.

Om man inte har begått någon brottslig handling gentemot den bank man vill öppna ett konto med kort, så kan de inte neka. Alla människor har rätt till ett konto och bankkort (utan kredit). Läs mera på http://www.fi.se/Folder-SE/Konsument/Fragor-och-svar/Spara/Konton-och-banktjanster/#N1

För övrigt så tycker jag inte att det du gör är rätt, man får inte "skrämma" på det viset eller stalka, sluta omedelbart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp