Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Övertrasserat konto Swedbank??

Vad händer när man har övertrasserat ett konto hos Swedbank? En första påminnelse per post har kommit. De kommer lägga på en avgift på 100 kr!
Händer det ngt mer om man inte betalar på 14 dagar?
Det är inte ett stort belopp ( 500 kr) men de pengar jag har på ett annat konto som jag ev skulle kunna använda behöver jag just nu extremt mkt till ngt annat.

Ngn som vet??

Är det första gången? Upprepade övertrasseringar kan leda till att det blir missbrukat bankkonto hos UC. Ligger kvar i 3 år. Det är fruktansvärt!

Är det första gången? Upprepade övertrasseringar kan leda till att det blir missbrukat bankkonto hos UC. Ligger kvar i 3 år. Det är fruktansvärt!
Nä inte första gången, hände igen för typ 1-2 år sedan.
Men jag satte över 500 kr och hoppas att de inte hunnit anmäla, usch! hade verkligen behövt betala på ngt annat men men, kan inte riskera anmärkning.

Men jag satte över 500 kr och hoppas att de inte hunnit anmäla, usch! hade verkligen behövt betala på ngt annat men men, kan inte riskera anmärkning.
Tror inte det är någon fara på taket då. Men jobbigt när man behöver pengarna. Otroligt jobbigt att pengar styr hela ens tillvaro och mående i då hög grad!

Om du har bankkort till kontot sånär det stor chans att Swedbank låter dig ha konto utan kort ett år. Ås blev det iaf för mig, de förklarade att det ser allvarligt på övertrasserat konto..

Om du har bankkort till kontot sånär det stor chans att Swedbank låter dig ha konto utan kort ett år. Ås blev det iaf för mig, de förklarade att det ser allvarligt på övertrasserat konto..
Whaaaaaat??? :( Hur många dagar var du sen??? Fick du brev hem om det eller ringde de?

Bor i en liten stad vet inte om det spelar någon roll men kan tänka mig att dem försöker lösa situationen här bättre då kunderna inte är lika många. Men hade mitt konto övertrasserat med 4000kr i 7 månader innan dem kontaktade mig via telefon för att säga att jag måste betala in nästa lön annars får jag missbrukat konto på uc. Hade inte mitt lönekonto där.

Bor i en liten stad vet inte om det spelar någon roll men kan tänka mig att dem försöker lösa situationen här bättre då kunderna inte är lika många. Men hade mitt konto övertrasserat med 4000kr i 7 månader innan dem kontaktade mig via telefon för att säga att jag måste betala in nästa lön annars får jag missbrukat konto på uc. Hade inte mitt lönekonto där.
Bra att de förvarnade i a f, så det inte blev en anmärkning!

Hur gör man för att övertrassera med 4000 kr? Något litet belopp typ 100 har man väl lyckats med när dragningar varit sena och innan mackarna ändrade kunde man ju lyckas övertrassera så man fick en full tank. Det gjorde jag förresten regelbundet varje månad under lång tid och det enda som hände var att de drog en övertrasseringsavgift. På Länsförsäkringar bank.

Hur gör man för att övertrassera med 4000 kr? Något litet belopp typ 100 har man väl lyckats med när dragningar varit sena och innan mackarna ändrade kunde man ju lyckas övertrassera så man fick en full tank. Det gjorde jag förresten regelbundet varje månad under lång tid och det enda som hände var att de drog en övertrasseringsavgift. På Länsförsäkringar bank.

En del butiker skickar ju inte transaktionerna direkt när man handlar. För ett par månader sedan tog det 2-3 dagar för Preem att belasta mitt konto när jag hade tankat, det fanns inget reserverat belopp eller annat tecken på att jag hade köpt något av dem förrän pengarna slutligen drogs.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp