Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Överskuldsatthet & hälsan

Hej Lili74,
Jag släppte mina skulder mars/april och löneutmätningen drog igång i slutet av augusti. Ett par borgenärer var oerhört snabba med att gå ”all in” väldigt snabbt.
Ok tack för svaret, har läst väldigt mycket här på forumet och det har hjälpt mycket.
Sitter själv i en kaos sits pga spelmissbruk som började förra året. Skulder på nästan miljonen :(. Helt sjukt vad man ställt till med. Orkar inte rodda i det mer men vill försöka skjuta på det så jag hinner få skatteåterbäringen .

Förlåt men vad menar du med All In ;)

Åhhh...sorry, jag gillar att kasta in litta engelska ord här & där... ;) Jag menade enkom att några borgenärer var extremt snabba med att begära verkställighet hos KF, dvs. att KF skulle starta utmätningen på mig. Många ggr, så "sitter" borgenärerna lite på skulderna innan dom begär verkställighet hos KF.
Hmm...jag vet ju inte hur Du/Ni får ihop vardagen och skulderna idag, men om Du redan har slutat betala på ett par skulder, så kan det nog bli svårt att klara Dig ända tills återbäringen utbetalas.

Åhhh...sorry, jag gillar att kasta in litta engelska ord här & där... ;) Jag menade enkom att några borgenärer var extremt snabba med att begära verkställighet hos KF, dvs. att KF skulle starta utmätningen på mig. Många ggr, så "sitter" borgenärerna lite på skulderna innan dom begär verkställighet hos KF.
Hmm...jag vet ju inte hur Du/Ni får ihop vardagen och skulderna idag, men om Du redan har slutat betala på ett par skulder, så kan det nog bli svårt att klara Dig ända tills återbäringen utbetalas.
:) ingen fara, tack för att du tar dig tid att svara. Jag funderade på att låta det gå till inkasso, dom som nu skickar dit , ... för att försöka få avbetalningsplan för att fördröja prossecen, för att sedan släppa helt, vet inte im det är en bra idé el ej, har aldrig varit med im det tidigare ,Vill du dela med dig av dom som va snabba? Vet ej om man kan skicka i privat meddelande här på forumet för annars kunde du kanske skickat det där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp