Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Överskott av Samlingslån

Hej!

Har en fråga som jag har lite svårt att finna ett svar till.

Har nämligen betalat av ett flertal lån och krediter med hjälp av ett samlingslån, Jag ser nu att flera av krediterna har fått in för mycket..

Har t.ex. 15 000 på Ferratum som uttagsnivå, men i skrivande stund ligger balansen på 15 300 kr

Jag har valt att avsluta krediterna, vad händer med överskotts pengarna jag betalat in?

Får jag tillbaka dem?

Hej!

Har nämligen betalat av ett flertal lån och krediter med hjälp av ett samlingslån, Jag ser nu att flera av krediterna har fått in för mycket..

Har t.ex. 15 000 på Ferratum som uttagsnivå, men i skrivande stund ligger balansen på 15 300 kr

Jag har valt att avsluta krediterna, vad händer med överskotts pengarna jag betalat in?

Får jag tillbaka dem?
Jag vet när en liknande situation hände mig när marginalen löste saker åt mig.
Då hänvisade dom mig helt enkelt att bara ta ut överskottet.

Men det kan ju ha ändrats nu.

Hej!

Får jag tillbaka dem?
Det är väl räntor och avgifter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp