Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Överleva årets längsta månad

Havregrynsgröt borde vara svårslaget prismässigt. 25 kr eller så för 1.5 kg. Vet inte riktigt hur många deciliter det blir men borde väl räcka till 10 måltider åtminstone. Borde landa in på ca 250kr för en månad. Sjukt tråkig mat men om kassan är nästan tom så.

Tack för alla bra tips. Jag behöver investera i en wokpanna. Inser att jag behöver göra en ordentlig matbudget. Vad ligger era matkostnader/ månad på?

På vilket sätt är det årets längsta månad? Fattar inte..

På vilket sätt är det årets längsta månad? Fattar inte..
Tror man säger så om januari månad, för man fick lön tidigt i december & många har extra mycket utgifter i och med jul och nyår… Just därför kan det för många eka tomt i börsen under januari och därav känns den månaden extra lång..,

Tror man säger så om januari månad, för man fick lön tidigt i december & många har extra mycket utgifter i och med jul och nyår… Just därför kan det för många eka tomt i börsen under januari och därav känns den månaden extra lång..,
Jag förstår:).. brukar va värre när
Man fått den ännu tidigare andra år. 23 är ändå inte så ovanligt. Har fått det många gånger under året:).. Men ja efter alla julklappar och utgifter som hör till julen så går det åt mycket pengar:p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp