Men så bra!!! Nu kan du andas utTog ca två veckor och har ni fått svar från tingsrätten att ärendet ska återvisas till kronofogden för fortsatt handläggning då inte alla skulder varit med. Detta är ju positivt, ☺️
Frågan är vad jag gör nu? Ska jag betala till KF denna månad?Men så bra!!! Nu kan du andas ut
Du ska nog betala efter inledande som du fått men ring och fråga så det blir rättFrågan är vad jag gör nu? Ska jag betala till KF denna månad?
Fick inledande sen avslag och nu ska ju ärendet återupptas men hur snabbt kommer kronofogden kontakta mig igen? Lönen är på fredag så måste ju få info om jag ska betala denna månad.Du ska nog betala efter inledande som du fått men ring och fråga så det blir rätt
Nog bra du ringer o frågar hur du ska göra.Fick inledande sen avslag och nu ska ju ärendet återupptas men hur snabbt kommer kronofogden kontakta mig igen? Lönen är på fredag så måste ju få info om jag ska betala denna månad.
Härligt! Blir nog ett annat besked denna gångTog ca två veckor och har ni fått svar från tingsrätten att ärendet ska återvisas till kronofogden för fortsatt handläggning då inte alla skulder varit med. Detta är ju positivt, ☺️

Håller tummarna på det. ☺️Härligt! Blir nog ett annat besked denna gång![]()