Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Överklagad skuldsanering.

Väljer den här ARS snubben ut vem som helst han bara skall terrorisera ? Eller har ngn faktist haft me han å göra på riktigt ?
Jag har inte det blekaste hur han väljer ut sina offer, antar han hämtar informationen från kronofogden, alt. kungörelser från Post- och Inrikes Tidningar eller en kombo av de båda.

Därifrån får han all info han behöver, men tror att han vid det här laget är ganska känd inom kronofogden och rättsliga sammanhang.

Senast redigerad av en moderator:
Hörde i kväll att den här Adam hade fuckat upp skuldsanering för nån kille som var med i nått förortsgäng, vet inte om det stämmer men den killen ska tydligen ha fått skottpengar på sig, den här Adam alltså...

Är det sant?

Det är vad jag hörde när han kom upp på tal, sedan hur mycket sanning det ligger i det vet jag inte, det lär vell visa sig med tiden, om han försvinner från jordens yta, men dom pumpar vell honom på pengar i ett första steg antar jag.

Det är vad jag hörde när han kom upp på tal, sedan hur mycket sanning det ligger i det vet jag inte, det lär vell visa sig med tiden, om han försvinner från jordens yta, men dom pumpar vell honom på pengar i ett första steg antar jag.
Jag är nyfiken vart denna informationen skulle komma ifrån. Är det Flashback så gissar jag att sanningshalten är väldigt låg haha.
Jag skulle dock inte kunna se vilket annat forum sådant skulle kunna "komma fram".

Jag är nyfiken vart denna informationen skulle komma ifrån. Är det Flashback så gissar jag att sanningshalten är väldigt låg haha.
Jag skulle dock inte kunna se vilket annat forum sådant skulle kunna "komma fram".
Lite för många tar flashback som "fakta" och inte för vad det är tyvärr

Denna info kommer inte från något forum utan direkt från ett kriminellt nätverk, jag vet inte mycket mer om detta mer än vad jag hörde från tredje part.

Det var snack om att det fanns "Mycket" pengar i Adams bolag som man ville åt, detta hade kommit upp i dager då Adam pajat skuldsanering för någon högt uppsatt i detta nätverk och man har sedan börjat lokalisera och gräva i Adam's affärer.

När dom får tag i honom kommer dom bötfälla honom med ett antal miljoner, betala eller dö.

Är vell så det fungerar i den världen!?

Stackars Adam, kunde inte hända än mer reko och hjälpsam person.

Denna info kommer inte från något forum utan direkt från ett kriminellt nätverk, jag vet inte mycket mer om detta mer än vad jag hörde från tredje part.

Det var snack om att det fanns "Mycket" pengar i Adams bolag som man ville åt, detta hade kommit upp i dager då Adam pajat skuldsanering för någon högt uppsatt i detta nätverk och man har sedan börjat lokalisera och gräva i Adam's affärer.

När dom får tag i honom kommer dom bötfälla honom med ett antal miljoner, betala eller dö.

Är vell så det fungerar i den världen!?
I call BS :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp