Om det inte finns anledning i form av ojämnt OB, storhelger eller annat så hade jag personligen gjort det. Marginalerna är helt enkelt för små för att ha 1600:- mindre än du ska få, kvar varje månad.Ja det måste du göra !! Du ska inte betala mer än vad du ska !
Ja det måste du göra !! Du ska inte betala mer än vad du ska !
har sagt till min handläggare men hon ändrat inte det pga senaste 3månader har jag jobbat övertid o få mer med min inkomst. har sagt också att jag ska inte jobba mer övertid.Låter väl som en bra grund för överklagan. Gick det inte få till inkomsten innan beslutet?
Där ser man så olika det kan bli beroende på vilken handläggare man får.har sagt till min handläggare men hon ändrat inte det pga senaste 3månader har jag jobbat övertid o få mer med min inkomst. har sagt också att jag ska inte jobba mer övertid.
Hej. Jag har med startat en tråd som baseras på en omprövning jag har gjort. Jag har två förbeloppsberäkningar i mitt beslut varav en beräkning anger en högre lön än jag faktiskt har. Jag överväger med på att överklaga omprövningen KF har gjort.Är det värt att överklaga min sanerings beslut? De har räknat min lön med över 1600 mer än vad jag får varje månad.