Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Överklaga omprövning

Jag blev tillfrågad om jag kan betala ikapp eller om jag vill att den förlängs. Då jag inte fick reda på hur mycket jag skulle betala kunde jag inte annat än att säga att jag vill ha förlängning. Jag tänkte att det blir max 2 månader...
Där har du varför du fick förlängd !

Hade borgenär begärt omprövning också?

Trodde inte det gick att få förlängt på egen omprövning. Men du har ju medgivit det så det kanske är därför.

Får överklaga och be att få betala det saknade beloppet

Borde ju vara så att han medgivet det ! Och han ligger 2 månader efter med
Ska ju tilläggas att min omprövning nästan tog 6 månader från ansökan till beslut och enligt beslutet hade jag ju inte det betalningsutrymmet under mina två missade månader.

Jag har iallafall skickat in min överklagan och hoppas att den inte tar 1 år.

Fick beslut på tingsrätten. Överklagade med att jag inte förstod att det var en "liten summa" som skapade förlängningen och att jag önskar betala in den summan och avsluta saneringen som tänkt.

Fick avslag... Hur tänker man?? Borgenärna hade ju fått sina pengar snabbare och jag blivit av med min skuldsanering snabbare...

Nu är det i princip omöjligt att överklaga tingsrättens beslut.

Fick beslut på tingsrätten. Överklagade med att jag inte förstod att det var en "liten summa" som skapade förlängningen och att jag önskar betala in den summan och avsluta saneringen som tänkt.

Fick avslag... Hur tänker man?? Borgenärna hade ju fått sina pengar snabbare och jag blivit av med min skuldsanering snabbare...

Nu är det i princip omöjligt att överklaga tingsrättens beslut.
Det går alldeles utmärkt att överklaga tingsrättens beslut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp