Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Överklaga löneutmätningen

Hej , så var det dags att börja betala på sina skulder , nu till förbehållet som är under all kritik , har 2 barn vv och båda lider av sjukdom där deras medicin är kostbaserad, detta är inget som de tar nån hänsyn till , innehar fullt vårdbidrag a 9000 för kostnader och översyn,
Ringde in och förklarade läget att jag inte klarar deras kostnad baserat på denna utmätning,
Jag får inte heller ersättning för att köra barnen till skola/fsk a 9 mil/dag . Jag är sjukskriven å då ser de att jag inte behöver bensinkostnad , hur ska jag ha råd att köra barnen frågade jag då ? Inte våra bekymmer , ringde kommunen som sa nej då de inte går i kommunal skola
Det är ju lag på skola så dit måste de ju men jag har inte förbehåll så det räcker till både mat och skjuts till skola ! Hjälp mig hur ska jag lägga upp min överklagan

Klart jag betalar min skuld men jag måste ju se till att barnen har det bra !!

Hej , så var det dags att börja betala på sina skulder , nu till förbehållet som är under all kritik , har 2 barn vv och båda lider av sjukdom där deras medicin är kostbaserad, detta är inget som de tar nån hänsyn till , innehar fullt vårdbidrag a 9000 för kostnader och översyn,
Ringde in och förklarade läget att jag inte klarar deras kostnad baserat på denna utmätning,
Jag får inte heller ersättning för att köra barnen till skola/fsk a 9 mil/dag . Jag är sjukskriven å då ser de att jag inte behöver bensinkostnad , hur ska jag ha råd att köra barnen frågade jag då ? Inte våra bekymmer , ringde kommunen som sa nej då de inte går i kommunal skola
Det är ju lag på skola så dit måste de ju men jag har inte förbehåll så det räcker till både mat och skjuts till skola ! Hjälp mig hur ska jag lägga upp min överklagan

Klart jag betalar min skuld men jag måste ju se till att barnen har det bra !!

Skriv ett brev till kfm där du överklagar beslutet. Där skriver du varför du överklagar samt tar upp kostnader som är nödvändiga.
Du kan behöva skicka med ett läkarintyg som styrker att dina barn har tex mediciner som inte går på högkostnadsskydd, specialkost mm

9 mil till förskola?

Tingsrätten kan kanske ändra men huvudregeln är att man får behålla pengar för att åka till jobbet.

Jag förstår att alla ska behandlas lika i den mån det går , men jag måste ju kunna ta mig till stan för läkarbesök, lämna av barn osv .

Jag förstår att alla ska behandlas lika i den mån det går , men jag måste ju kunna ta mig till stan för läkarbesök, lämna av barn osv .

För att ta sig till läkare kan det räknas upp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp