Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Överföring från SEB till Handelsbanken

Hur lång tid tar för pengarna att synas på kontot?
En bekant överförde 52000 kr Igår kväll runt 20 tiden från SEB till mitt bankkonto i Handelsbanken. Jag har fortfarande inte fått pengarna och kan inte se att de är på gång heller.
Har banken stoppat/fryst överföringen pga stor summa då eller brukar det ta flera bankdagar?

Tack på förhand!

Ja precis så överföringen gjordes sent igår efter bryttiden så jag borde fått pengarna idag eller åtminstone sett att en överföring är på gång. Så tolkar jag det i alla fall. Brukar ta en bankdag om man överför dem efter bryttiden. Jag är väldigt nojig att banken har låst det fan.

Du skulle haft pengarna i går förmiddag

Har du eller den bekanta haft några skumma affärer/överföringar? Handlar han/du med krypto?

Har du eller den bekanta haft några skumma affärer/överföringar? Handlar han/du med krypto?
Absolut inte, första gången jag får en så stor summa från en privatperson. Har ni tips på hur vi kan lösa det? Vad bör man säga vid eventuell kontakt med banken?

Det skulle jag säga är det mest troliga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp