Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Öppna nytt bankkonto med anmärkningar?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 336517" data-attributes="member: 5589"><p>Var lite på Swedbanks sida och läst kommentarerna. Det är sjukt vad Swedbank håller på med! Här en av kommentarerna jag läste nyss:</p><p></p><p><em>Kommentar 1: Inte en enda gång svarar ni på min fråga hur vi ska bära oss åt att betala räkningar sålänge ni väljer att hålla min mans konto fryst. Anledning till det är fryst spelar ingen roll man har fortfarande rätt till att få ut sin lön. Ni får inte behålla hans lön ifrån honom sålänge ni har kontot fryst de är er skyldighet att ge oss lönen tills vidare och komma med ett alternativ åt oss tills ni är klara med kontot. Håll på med er utredning och frys kontot gör vad ni vill. Men att behålla lönen från honom över två månader de är olagligt. Fattar ni själva vad det är ni håller på med? Ni utreder och fryser andras kontot och olagligt undanhåller en människas lön. Det är ju väldigt shady att om och om igen vägrar ni både här på facebook, telefon och kontor ge oss alternativ hur vi ska gå tillväga. Inte en enda gång kommer ni med svar på frågan, skriv ut en check, låt han hämta ut kontant på kontoret. Spelar ingen roll ni måste hitta en lösning att han ska få sin lön för det är olagligt det ni håller på med</em></p><p><em></em></p><p><em>Kommentar 2 som svar till 1: </em></p><p><em>Hej Swedbank!</em></p><p><em>Jag använder inte sociala media men var tvungen att göra ett konto här när jag läste er samtal.</em></p><p><em>Som kund sen 12 år tillbaka det här är helt absurt och sjukt.</em></p><p><em>Jag har gjort allt ni bad om. T.o.m åkt runt till era kontor. Också liljeholmen där ni bad mig åka utan att säga till mig att det är ENDAST ekonomisk rådgivning. Alla dom resor, och fram och tillbaka åker jag utan biljett för ni håller min lön gissla. Förstår inte hur ni kan göra så, Jag betalar skatt bryter inte lagen, jobbar och betalar mina räkningar. Det har gått snart 3 månader. Vi har precis betalat alla våra skulden och tragisk förlorade vår dotter. Och nu kan jag inte sova, kan inte äta, mår illa, konstant stressad över att bli vräkt eller hamna i skuld. Medan ni går hem och sover lugn. Jag ber inte om mycket, verken jag eller min fru, men hon har all rätt att bli arg. Och jag har all rätt att ringa FI, Kommunen och alla. Har meddelat alla jag har pratat med, Har lärt mig så mycket dom senaste månaderna om, Men behandlar er små kunder så här? Seriöst? På tanken vad som pågår runt Sverige nu, allt är dyrare och livet för oss svenska medborgare har bara blivit svårare, ni kommer och trampar på oss?</em></p><p><em>Jag har sagt det tusen gånger och säger det igen, Jag kommer aldrig försöka hindra er utredning, självklart vill jag och min familj samt alla svenskar känner sig trygga. Men det här är motsatsen. Ni har spärrat min BankID också. Vilket innebär kan inte gå in på något. håller på att förlora min Akassa, min son har inga vinterkläder. Det här är en 3 år pojke som jag försöker mata och se till att han har det bra, Seriöst Swedbank? Tar hans barnbidrag också?? Den enda JAG ber om är vad JAG har krigat och jobbat för. MIN lön och min sons barnbidrag. T.o.m er klagomål chef har ignorerat mig. Jag fick hennes email och nummer via FI. Seriöst vad håller ni på med?? Jag kan skicka allt jag har skickat till utan svar.</em></p><p><em></em></p><p><em><a href="https://www.facebook.com/swedbanksverige/?__cft__[0]=AZXSgNKNRi_sacFBZ1Vt36mU00Q0oWMFdtLJ_tcEpj0B0UfIHvSZtYcJHjEW853WrR9ongeZAvJmvfDfZvTUq3IH1s6UI4zKXzoG1L4KCtCK5L9m_vn-qi1YKDQFMfGJsKKiHroEzyGkRpwJ1J8BuIrZEP_qii5QajaUhncTOtp3P7MVeIDnnQ5-GE6-nLuTluc&__tn__=R]-R" target="_blank">Swedbank Sverige</a> vet ni hur det känns att se min son sugen på något och inte kan ge honom, att se sin fru jätte sjuk och inte kan köpa medicin, Jag kan men NI låter inte mig. Hur är det här ens lagligt. Seriöst prioritera mitt ärende. För det här inget som kan vänta. Det här har gått för långt och snart är jag och min son på gatan. Kan inte fatta att jag kämpar och krigar för att få min lön.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 336517, member: 5589"] Var lite på Swedbanks sida och läst kommentarerna. Det är sjukt vad Swedbank håller på med! Här en av kommentarerna jag läste nyss: [I]Kommentar 1: Inte en enda gång svarar ni på min fråga hur vi ska bära oss åt att betala räkningar sålänge ni väljer att hålla min mans konto fryst. Anledning till det är fryst spelar ingen roll man har fortfarande rätt till att få ut sin lön. Ni får inte behålla hans lön ifrån honom sålänge ni har kontot fryst de är er skyldighet att ge oss lönen tills vidare och komma med ett alternativ åt oss tills ni är klara med kontot. Håll på med er utredning och frys kontot gör vad ni vill. Men att behålla lönen från honom över två månader de är olagligt. Fattar ni själva vad det är ni håller på med? Ni utreder och fryser andras kontot och olagligt undanhåller en människas lön. Det är ju väldigt shady att om och om igen vägrar ni både här på facebook, telefon och kontor ge oss alternativ hur vi ska gå tillväga. Inte en enda gång kommer ni med svar på frågan, skriv ut en check, låt han hämta ut kontant på kontoret. Spelar ingen roll ni måste hitta en lösning att han ska få sin lön för det är olagligt det ni håller på med Kommentar 2 som svar till 1: Hej Swedbank! Jag använder inte sociala media men var tvungen att göra ett konto här när jag läste er samtal. Som kund sen 12 år tillbaka det här är helt absurt och sjukt. Jag har gjort allt ni bad om. T.o.m åkt runt till era kontor. Också liljeholmen där ni bad mig åka utan att säga till mig att det är ENDAST ekonomisk rådgivning. Alla dom resor, och fram och tillbaka åker jag utan biljett för ni håller min lön gissla. Förstår inte hur ni kan göra så, Jag betalar skatt bryter inte lagen, jobbar och betalar mina räkningar. Det har gått snart 3 månader. Vi har precis betalat alla våra skulden och tragisk förlorade vår dotter. Och nu kan jag inte sova, kan inte äta, mår illa, konstant stressad över att bli vräkt eller hamna i skuld. Medan ni går hem och sover lugn. Jag ber inte om mycket, verken jag eller min fru, men hon har all rätt att bli arg. Och jag har all rätt att ringa FI, Kommunen och alla. Har meddelat alla jag har pratat med, Har lärt mig så mycket dom senaste månaderna om, Men behandlar er små kunder så här? Seriöst? På tanken vad som pågår runt Sverige nu, allt är dyrare och livet för oss svenska medborgare har bara blivit svårare, ni kommer och trampar på oss? Jag har sagt det tusen gånger och säger det igen, Jag kommer aldrig försöka hindra er utredning, självklart vill jag och min familj samt alla svenskar känner sig trygga. Men det här är motsatsen. Ni har spärrat min BankID också. Vilket innebär kan inte gå in på något. håller på att förlora min Akassa, min son har inga vinterkläder. Det här är en 3 år pojke som jag försöker mata och se till att han har det bra, Seriöst Swedbank? Tar hans barnbidrag också?? Den enda JAG ber om är vad JAG har krigat och jobbat för. MIN lön och min sons barnbidrag. T.o.m er klagomål chef har ignorerat mig. Jag fick hennes email och nummer via FI. Seriöst vad håller ni på med?? Jag kan skicka allt jag har skickat till utan svar. [URL='https://www.facebook.com/swedbanksverige/?__cft__[0]=AZXSgNKNRi_sacFBZ1Vt36mU00Q0oWMFdtLJ_tcEpj0B0UfIHvSZtYcJHjEW853WrR9ongeZAvJmvfDfZvTUq3IH1s6UI4zKXzoG1L4KCtCK5L9m_vn-qi1YKDQFMfGJsKKiHroEzyGkRpwJ1J8BuIrZEP_qii5QajaUhncTOtp3P7MVeIDnnQ5-GE6-nLuTluc&__tn__=R]-R']Swedbank Sverige[/URL] vet ni hur det känns att se min son sugen på något och inte kan ge honom, att se sin fru jätte sjuk och inte kan köpa medicin, Jag kan men NI låter inte mig. Hur är det här ens lagligt. Seriöst prioritera mitt ärende. För det här inget som kan vänta. Det här har gått för långt och snart är jag och min son på gatan. Kan inte fatta att jag kämpar och krigar för att få min lön.[/I] [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Öppna nytt bankkonto med anmärkningar?
Topp