Skandia! Fick visa-kort direkt när Swedbank efter 30 år sa upp mitt konto o drog in mitt visa (i samma veva jag släppte allt till KFM). Alltid skött allt prickfritt men då drog de öronen åt sig. Riktig skitbank Swedbank. Det lustiga i historien är att när jag först öppnade konto i Skandia så fick jag ett electron-kort (heter d så?) o när jag ringde ett par månader senare för att fråga kring avgiften för kortet så sa handläggaren:”varför har du ett electron-kort?. Jag ansöker om ett visa här direkt åt dig. Det är lite tjall på linjen, jag godkänner det manuellt istället”. Ett par dagar senare hade jag visa-kortet i brevlådan.Min Swedbank sägs upp nu pga massa swish överföringar och behöver öppna nytt bankkonto. Har anmärkningar.
Behöver ett vanligt betalkonto och ett vanligt bankkort. Vilken bank bör jag vända mig till??
Både seb samt nordea funkade fint med anmärkningar! Ca 6 månader sen!Min Swedbank sägs upp nu pga massa swish överföringar och behöver öppna nytt bankkonto. Har anmärkningar.
Behöver ett vanligt betalkonto och ett vanligt bankkort. Vilken bank bör jag vända mig till??