Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Öppna konto i ny bank trots anmärkning?

Ok, hängde inte riktigt med där men kan en bank verkligen stänga av ett konto pga swish-inbetalningar?
Jaja penningtvättlagen. De fick ju miljarder i böter så nu får vi knappt swisha varann utan att de ska ifrågasätta o sist stänga ned kontot. Sjukt tycker jag!

Ja min sista anm gick ut i mars och varit kund hos LF (senaste banken jag bytte till) sen i höstas.
Däremot har jag fått gå till bankkontor för vissa för deras system avslår om man haft anmärkning. Kan ändrats men det har varit min upplevelse.

Jag har förlorat mitt sista incitament att fortsätta vara kund hos LF - så jag är intresserad av att byta bank samt byta bolag för hemförsäkring.
Men - jag har en skuldsanering så jag förstår att det kan blir ett hinder på vägen. Men, har jag förstått saken rätt att ...
- Nordea
- Handelsbanken
- Skandia
... är OK med att man har en skuldsanering, samt att man får konto utan UC (förutsatt att man tar debit-kort)?

Aldrig haft skuldsanering så kan inte svara på det. Men en bank har inte rätt att neka konto, kort kanske?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp