Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Öppna konto i ny bank trots anmärkning?

Hej vet ni vilken bank dom det går att öppna konto hos utan problem trots anmärkning? Har hört att seb går det hos samt skandiabanken stämmer det? Anledningen till att jag frågar är att jag helst vill ha ett konto hos en av storbankerna. Swedbank kommer nog stänga av mitt konto.

Samma situation som jag hade i höstas. Swedbank stängde mitt konto så jag gick till SEB. Hade anmärkningar kvar så kunde öppna konto och allt som vanligt dock fick jag nöja mig med maestro kort.

Samma situation som jag hade i höstas. Swedbank stängde mitt konto så jag gick till SEB. Hade anmärkningar kvar så kunde öppna konto och allt som vanligt dock fick jag nöja mig med maestro kort.
Ok så det går alltså hos seb? För längesen var kuxet med maestro att betala online, är det samma nu? Vilka andra nackdelar är det med maestro?

Hej vet ni vilken bank dom det går att öppna konto hos utan problem trots anmärkning? Har hört att seb går det hos samt skandiabanken stämmer det? Anledningen till att jag frågar är att jag helst vill ha ett konto hos en av storbankerna. Swedbank kommer nog stänga av mitt konto.
Varför kommer Swedbank stänga av ditt konto?

Varför kommer Swedbank stänga av ditt konto?
För att dom är lama! Anledningen är att jag fått massa swish pga spel. Men helt ärligt är anledningen deras grova misstag som de gjorde och fixk betala massa böter och nu ska vi få sota för det.

Aldrig haft problem att öppna konto och få kort (utan kredit) hos nordea, handelsbanken, skandia och LF (lf tog dock en uc)

För att dom är lama! Anledningen är att jag fått massa swish pga spel. Men helt ärligt är anledningen deras grova misstag som de gjorde och fixk betala massa böter och nu ska vi få sota för det.
Ok, hängde inte riktigt med där men kan en bank verkligen stänga av ett konto pga swish-inbetalningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp