Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Problemet är regeringen jobbar med skattelättnader som berör högre inkomsterna idag, och inte de i mindre spannet.

Resultatet blir större gap och mindre arbetsvilja när bidrag är nära och tangerar på lägre skalan.

snittinkomsten är inte avsevärd skillnad idag.
Källa på det?
Jobbskatteavdraget är väl det bästa som hänt svenska löntagare sedan Saltsjöbadsavtalet?

Källa på det?
Jobbskatteavdraget är väl det bästa som hänt svenska löntagare sedan Saltsjöbadsavtalet?
Håller helt med, att gå från enbart kommunalskatt till kommunalskatt minus jobbkskatteavdraget gjorde väldigt stor skillnad i folks plåböcker och livskvaliten för svenska arbetare.

Obra utveckling, hörde att Coop nu höjt sina varor med nästan 1 %. På årsbasis blir det mycket, och ja räntehöjningar i höst blir allt tydligare…

Källa på det?
Jag tycker att skivat bröd, mjukstängande WC-lock och denna sång av och med poporkestern The Black Crowes (
) smäller högre.
Notera att den ene gitarristen är lik Johnny Depp, den andre gitarristen är sångarens bror och att man vid 2:16 ser att sångaren har Turkiets flagga tatuerad i tumvecket av någon anledning.

Obra utveckling, hörde att Coop nu höjt sina varor med nästan 1 %. På årsbasis blir det mycket, och ja räntehöjningar i höst blir allt tydligare…

Skönt att man aldrig sätter sin fot på det stället, tycker Coop generellt är tveklöst dyrast och dåligt sortiment, aldrig förstått vilka & varför som handlar där.

Jag tycker att skivat bröd, mjukstängande WC-lock och denna sång av och med poporkestern The Black Crowes (
) smäller högre.
Notera att den ene gitarristen är lik Johnny Depp, den andre gitarristen är sångarens bror och att man vid 2:16 ser att sångaren har Turkiets flagga tatuerad i tumvecket av någon anledning.
Mycket intressant för löneutvecklingen i allmänhet och den aktuella konjunkturen i synnerhet, speciellt delen med den tatuerade tummen.

Skönt att man aldrig sätter sin fot på det stället, tycker Coop generellt är tveklöst dyrast och dåligt sortiment, aldrig förstått vilka & varför som handlar där.
De som av gammal hävd helst handlar av kooperationen...?

Brukar alltid vara dyrast i de butiker som ligger vid mig, handlar aldrig där av princip, då Coop är knutet till sossarna…

kan instämma att coop är värst. Sjuka priser, och lägger fram gamla produkter.
T.ex. förra veckan köpte jag bröd som stod att det skulle gå ut inom ett antal dagar.
Upptäckte att det var mögligt när jag kom hem. Känns som dom märker om sina produkter.

kan instämma att coop är värst. Sjuka priser, och lägger fram gamla produkter.
T.ex. förra veckan köpte jag bröd som stod att det skulle gå ut inom ett antal dagar.
Upptäckte att det var mögligt när jag kom hem. Känns som dom märker om sina produkter.

Skulle jag ranka dom jag mest undviker blir det COOP (aldrig i princip) sen är det ICAs småbutiker (nära o.s.v.) och sist är det Hemköp.

Willys och LIDL handlar jag absolut oftast på men en gång i månaden kör jag en storhandling på ICA Maxi för dom har ganska vettiga priser på diverse skafferivaror, stora förpackningar utav ketchup och dylikt som barnen konsumerar. Även ofta rabatt på blöjor os.v

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp