Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Samma här! Lidl är bäst!

Håller helt med.
Bananer kostar cirka 12 kronor på LIDL - 27 kronor på mitt ICA.
Isbergssallad på LIDL kostar 18 kronor - 45 kronor på ICA.

Så fortsätter det med merparten utav varorna.

Håller helt med.
Bananer kostar cirka 12 kronor på LIDL - 27 kronor på mitt ICA.
Isbergssallad på LIDL kostar 18 kronor - 45 kronor på ICA.

Så fortsätter det med merparten utav varorna.
Precis! Älskar deras svinnpåsar också. Finns mycket bra i dom! :D

Precis! Älskar deras svinnpåsar också. Finns mycket bra i dom! :D

Apropå svinn… Har du testat apparna Karma och TooGoodToGo? Jag har kikat på dem, men inte testat att köpa något (är ju främst restauranger och fik).

Handlar också mer och mer på Lidl. Även om det innebär en extra promenad till affären.

Apropå svinn… Har du testat apparna Karma och TooGoodToGo? Jag har kikat på dem, men inte testat att köpa något (är ju främst restauranger och fik).
Japp det har jag, handlar mycket via TooGoodToGo. Vi har mataffärer k den här där vi bor. Köpte en blandkasse på Ica här i förra veckan för 59kr. Fick 2 st burkar gulaschsoppa, 1 gorgonzola ost och 4 paket kaffe :D

Japp det har jag, handlar mycket via TooGoodToGo. Vi har mataffärer k den här där vi bor. Köpte en blandkasse på Ica här i förra veckan för 59kr. Fick 2 st burkar gulaschsoppa, 1 gorgonzola ost och 4 paket kaffe :D

Jäklar vad bra :)

Använder båda men kanske mest TooGood, senast en påse fr Ica maxi för 59 kr, två stora limpor bröd, en kanellängd och några bakelser.

Snart kommer Riksbankens räntebesked, det luktar onekligen 0,5 % i höjning… och en signal om ytterligare höjning i juni.

Kom 0.5% ganska väntat.

Desto mer intressant att riksbanken säger att inflationsmålet nås först 2026 och att det fram tills dess lär bli dessa "höga" nivåer.

Flaggade dom för en ny höjning i juni?

"Prognosen visar att styrräntan troligen kommer att höjas med ytterligare 0,25 procentenheter i juni eller september", skriver Riksbanken.
Beskedet var mjukare än väntat, enligt bedömare.
– Det var ett väldigt mjukt budskap och definitivt överraskande besked. Vi har haft i vår prognos att Riksbanken skulle höja med 50 punkter i juni, säger Therese Persson, ekonom på Danske Bank.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp