Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Och sen undrar jag om ngn har tips att ge. Vår ytterdörr har två nyckelhål, ett för huvudnyckeln och ett annat för nyckel nr 2 och det andra hålet är ganska stort så det blåser in konstant och extra mkt varje gång porten öppnas när nån ska gå in i byggnaden.
Det går ju inte att tejpa för hålet för då kan vi inte låsa dörren ordentligt.
Finns inte heller nån kåpa eller skydd man kan täcka hålet med.
Tips: häng upp snygga draperier oxå!

Det som kan bli bekymmer med att köpa dessa tjänster är väl att det ska betalas med bitcoin? Jag har för mig att skatteverket kräver att man måste redovisa vad man köpt om man handlat med bitcoin, eller är jag ute och cyklar helt? Dessutom kan ju banken få för sig saker och de har ju under senaste året blivit väldigt mycket mer observanta på vad som händer på folks konton. Men jag kanske överdriver?
Är då inne på mitt 5 år utan problem

Finns det någon bra Excel fil som man kan använda sig utav när det gäller budget? Finns det någon gratisversion utav programmet?

Finns det någon bra Excel fil som man kan använda sig utav när det gäller budget? Finns det någon gratisversion utav programmet?
Libre Office och Open Office.
Har du en hotmail får du tillgång till web versioner av Word och Excel gratis.
Google ger dig deras motsvarighet också gratis.

Det ska finnas nån kalkyl för budget på konsumentverkets sida som tydligen ska vara bra!

Den här månaden blir tuff! Har tyvärr extra utgifter så pengarna kommer inte räcka alls.
Men har nu suttit och gjort en grov "låneplanering" och genom att hoppa över, betala mindre, ta betalfria månader, strunta i snöbollen och kapa månadssparandet så har jag lyckats få loss 5 668 kr (som annars skulle ha försvunnit i mörka hålet som kallas skulder!)
Osäker på om det räcker men vi får se! Har ett ess i rockärmen kvar :facejoy: Skulle ev kunna be Tele2 om att flytta förfallodatum till nästa månad och då blir det 1100 kr till.

Just det, la ytterligare en butik till min runda, nämligen ÖoB som ligger 2 min promenad fr jobbet. Har ignorerat den tidigare men nu var jag där igår i samband med att jag skulle veckohandla och såg att de hade diskmedel 1 liter för 17 kr!

Fick elräkning idag, 500kr billigare än de 2 senaste månaderna. Tacksamt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp