Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Åtgärder Hög inflation, stigande räntor m m

Vad heter alla dessa appar man kan ladda ner för att få cashback när man handlar i butik. Eller när man återvinner? Vi återvinner ju väldigt mkt, vet förr hade jag en app för det där.
Jag har också Bower som @Anam men däremot har jag ingen cashback. En gång i tiden reggade jag mig på Refunder men jag glömmer att logga in där när jag ska beställa saker på nätet.

Jag har också Bower som @Anam men däremot har jag ingen cashback. En gång i tiden reggade jag mig på Refunder men jag glömmer att logga in där när jag ska beställa saker på nätet.
Man kan installera deras tillägg i webbläsaren då blir man alltid påmind om att aktivera cashbacken varje gång man besöker en webbshop som har bonus.
sedan så finns Bonusway som är som Refunder men ibland erbjuder högre bonus än Refunder, jag jämför alltid vilken av dom som ger högst bonus innan jag aktiverar bonusen

Man kan installera deras tillägg i webbläsaren då blir man alltid påmind om att aktivera cashbacken varje gång man besöker en webbshop som har bonus.
sedan så finns Bonusway som är som Refunder men ibland erbjuder högre bonus än Refunder, jag jämför alltid vilken av dom som ger högst bonus innan jag aktiverar bonusen
Bra tips! Hur gör man det? Jag har mer och mer gått över till att beställa på nätet, men som sagt glömmer alltid bort Refunder.

9,7 % inflation i september. Högsta siffran på 30 år ish. :(
Än mer intressant att se den amerikanska siffran i eftermiddag.

Även om man räknar bort energipriserna är inflationen hög: 7,4 procent i september.
Det är en ökning från augusti, då inflationstakten exklusive energiprodukter landade på 6,8 procent.

Jag tror att många, särskilt livsmedelskedjor, passar på att öka sina marginaler nu när "alla ändå höjer" priserna.

Jag tror att många, särskilt livsmedelskedjor, passar på att öka sina marginaler nu när "alla ändå höjer" priserna.
Håller med. Även krympflationen är stor, dvs förpackningarna görs typ 20 % mindre till samma pris.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp