Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återkallad delgivning,register?

Mitt lån hos extrakredit gick till KFM, men jag har nu kommit överens om en avbetalningsplan med Extrakredit. Kommer de att återkalla ärendet till KFM nu, när vi gjort upp om en ny avbetalningsplan, eller hur ska jag agera, med tanke på att jag måste skicka in delgivningskvittot! Ska jag skriva att vi gjort upp om en avbetalningsplan på delgivningskvittot, eller hur gör jag för att slippa anmärkning?

Mitt lån hos extrakredit gick till KFM, men jag har nu kommit överens om en avbetalningsplan med Extrakredit. Kommer de att återkalla ärendet till KFM nu, när vi gjort upp om en ny avbetalningsplan, eller hur ska jag agera, med tanke på att jag måste skicka in delgivningskvittot! Ska jag skriva att vi gjort upp om en avbetalningsplan på delgivningskvittot, eller hur gör jag för att slippa anmärkning?

Du måste få extrakredit att återkalla ansökan prata/maila med dom. Under tiden msåte du bestrida ärendet mot KF.
Är osäker på om avbetalningsuppgörelse är tillräckligt för att KF skall stanna processen. Skriver du bara att du bestrider utan orsak måste KF fråga Extrakredit, anger du en orsak kan det hända att KF ej godkänner orsaken.

Dom frågar kronofogden direkt.

Gör alla bolag det? Nuså fick jag mail från KF att ärendet är återkallat sen i går, tog en vecka totalt. Så nu undrar jag mest om jag ska orka få rättelse på det hela. Det syns ju i deras register att jag varit delgiven, även om jag är oskyldig, jag har gjort rätt, inkassobolaget fel.. Vet ej hur mkt detta betyder i framtiden...?

Du måste få extrakredit att återkalla ansökan prata/maila med dom. Under tiden msåte du bestrida ärendet mot KF.
Är osäker på om avbetalningsuppgörelse är tillräckligt för att KF skall stanna processen. Skriver du bara att du bestrider utan orsak måste KF fråga Extrakredit, anger du en orsak kan det hända att KF ej godkänner orsaken.

Kfm kan inte neka en bestridan oavsett skäl

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp