Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Återfall, spelade bort 3100 kr

Lider med dig att du spelat bort pengar. Jag spelade själv bort 7000kr i dag men som en rejäl flax vann ja 10000kr på mitt sista spin
Så nu är det spelpaus som gäller för mig aldrig spela mera

Lider med dig att du spelat bort pengar. Jag spelade själv bort 7000kr i dag men som en rejäl flax vann ja 10000kr på mitt sista spin
Så nu är det spelpaus som gäller för mig aldrig spela mera

Om jag ska vara helt ärlig så tror var det nog inte tur, utan väldigt beräknat för att hålla dig kvar i spel. Men jag håller tummarna för att du håller dig ifrån spel!

Vet inte hur bra den här är, men med denna installerad på din dator/telefon - lösen har dina närstående om du vill - så ska det inte gå att komma åt de utländska aktörerna heller. https://betblocker.org/

Jag hade det där ett tag. Tyvärr så fanns det många vägar runt det! Men tack för tipset

Om jag ska vara helt ärlig så tror var det nog inte tur, utan väldigt beräknat för att hålla dig kvar i spel. Men jag håller tummarna för att du håller dig ifrån spel!
Har spelpaus nu gjorde det direkt efter ja fick ut pengarna
Men tror nog säkert de var uträknat med faktiskt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp