Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Återbetalning vid skuldsanering...

Fortfarande ingen återbetalning... de har sagt att de skickade brev 6 maj med A post där jag ska fylla i kontonummer.. ringt flera gånger men fortfarande inga brev.. De fick betalning från min skuldsanering 26 mars!

Kommer ha samma grej om ca 3 år blir gött att få tillbaka 20000 några månader efter att skuldsaneringen är avslutad.

Gissar att den där luckan kommer tätas till i någon lagändring, kan ge märkliga effekter.

Någon som vet vad som händer med ens efterspar på jakbanken efter avslutad sanering? Har ca 30000 där i efterspar. Normalt får man ut den när lånet är slutbetalt, men hur blir det efter avslutad skuldsanering?

Fortfarande ingen återbetalning... de har sagt att de skickade brev 6 maj med A post där jag ska fylla i kontonummer.. ringt flera gånger men fortfarande inga brev.. De fick betalning från min skuldsanering 26 mars!
:(

Kommer ha samma grej om ca 3 år blir gött att få tillbaka 20000 några månader efter att skuldsaneringen är avslutad.
Vi har likadant men jag hoppas inte vi behöver vänta tills saneringens slut innan pengarna kommer åter. Vårt gemensamma lån är betalt i höst och då har min man haft sanering i 3 år. Kfm portionerar ut hans pengar i dec varje år så hoppas dom kommer åter i januari :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp