Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Han kan ju visst få återbetalning varför ljuger du och förvirrar honom? Detta är solklart fall att ta via tingsrätten, hör av dig om du vill ha assistans med detta
Finns det några vägledande rättsfall i tingsrätten på detta?

HD kommer i höst ta upp Betssons dom, den kommer nog fungera som prejudikat för många andra fall.

Tack, Men tur skulle jag inte säga. Fått återbetalning av 8 olika "skalbolag". Kanske handlar om hur saklig man är. Sen är det klart det blir svårare om man har många transaktioner till samma

Tack, Men tur skulle jag inte säga. Fått återbetalning av 8 olika "skalbolag". Kanske handlar om hur saklig man är. Sen är det klart det blir svårare om man har många transaktioner till samma skalbolag.
Jag fick ett svar tillbaka angående mitt krav för återbetalning.
We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

• A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport (picture page)
  • A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Tips på vad jag ska svara?

Vilket belopp rör det sig om?

Ett par tusenlappar bara.

Jag fick ett svar tillbaka angående mitt krav för återbetalning.
We have identified a transaction in our system - every precaution has been taken to now ensure your email address and card number are blocked throughout our system to prevent future transactions.

As all transactions made through Canapay are fully card-holder 3D secure authorised and BankID confirmed - this means you (the customer) were entirely aware and confirmed every transaction processed against your card. You have also openly agreed to doing this numerous times in your initial email to us, repeatedly over an extended period of time.

To continue - Issuing banks and acquirers require us to collect full KYC (know your customer) information, confirming your identity and that this email comes from a legitimate source before commencing fraud investigations. Send us the following:

• A clear photo of the front and back of your National ID Card or Passport (picture page)
  • A photo/scan of your Proof of Address (utility bill, phone bill)
Failure to supply the above documents means we can NOT proceed. Once the above information has been provided, fraud investigators verify and screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

Once verified, we will launch an investigation into your claim for transactions you agreed and have personally verified through your banks 3DS challenge.

Tips på vad jag ska svara?
Alla har stramat åt rejält. Mejla max@canapay.io om de inte var han som svara. Men inte hört någon som fått senaste månaderna och transaktionerna bör inte vara äldre än 3månader.

Alla har stramat åt rejält. Mejla max@canapay.io om de inte var han som svara. Men inte hört någon som fått senaste månaderna och transaktionerna bör inte vara äldre än 3månader.
Det var därifrån jag fick mailet. Transakionerna är från juni och juli.

Då har dem stramat åt. Vad sa du för anledning för återbetalning?
Att felaktiga transaktioner har bokförts, att de var till en spelsajt och att det strider mot Mastercards regler typ.
Har du något tips på vad jag kan svara som bra argument?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp