Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vet inte vart jag ska vända mig. I slutet av februari/början på mars 2021 ville leovegas ha information på min inkomst. Jag skickade aldrig in några dokument så de stängde mitt konto i slutet av mars.

Samtidigt eller kort därefter köpte leovegas upp expekt. Jag hade redan ett konto där sedan 2020. Har även ett Mail från expekt samma dag som jag skapade mitt konto 2020 om att jag måste skicka in styrkan av ID och source of income.

Hur som helst, jag har spelat fram till idag på expekt sedan leovegas tog över. Bör inte jag ha fått en ny förfrågan om mina inkomster och att jag måste skicka in dokument till expekt, eftersom på leovegas var jag avstängd för den anledningen? Det blev exakt samma sak för mig tidigare men på Betsson, Betsafe och nordicbet. Alla 3 ville ha dokument.

Jag visste inte om att leovegas var ägare men eftersom jag inte skickade in dokument och inte kunde spela på leovegas så hittade jag expekt som en ny sida jag började spela på. Tycker känns lite som att man blir portad från Coop men går man till Coop x:tra så går det bra. Mina nettovinster under tiden på expekt är -70 till -80 tusen kr, kan inte se exakt för jag är låst där med. Har dem gjort något fel?

Kan man få tillbaka pengar från unibet har spelat bort uppemot 60-70k hos dom, dom senaste 2 månaderna. Dom har även skickat mail om att jag fått någon agent på unibet som finns där för mig osv osv finns det någon chans att få tillbaka nått av det jag har förlorat hos dom? Även spelat bort stora summor hos expekt trots att jag e spärrad hos leovegas

Spelat bort över 300 000 på unibet o leo inte fått tbx ett skit trots försök under 1 års tid. Lycka till

Köpte hjälp av cranved så väldigt bra ändå gick det ej.

Hejsan. Någon med erfarenhet av olayojo och återbetalning? Haft kontakt med dem och begärt mitt case ska tas upp i högre ledning. Dom har felat mkt mot mig, gett mig massa bonusar i cash och massa 100% insättningsbonusar samt gåvor hemskickade till mig. Dom gjorde source of funds på mig och såg jag hade tagit två stora lån att spela för. Höll även inne ca 40.000€ vinster och godkände inte mina inlämningar på allt vad dem ville ha, samtidigt fick jag bonusar i olika slag och kunde även sätta in och spela. Sen när jag spelat bort allting så blev jag godkänd. Har varit i kontakt med dem men dom bara säger allting är klargjort och har inte ens tagit upp det i högre ledning. Vet inte vad jag ska göra?
Dom ignorerar vad jag skriver.
Haft mkt mailkontakt med dem så allt finns sparat.
Det finns andra instanser du kan ta upp det i om det är 100% fel

Efter år av erfarenhet kan man konstanterna att vissa spelbolag oavsett hur bra ärende du har helt enkelt inte vill återbetala. Speciellt i nutid.

Vilka bolag är detta?
Omöjligt att svara bara så då det även beror på vilket ärende du har, men några stora exempel är unibet, betsafe. Har lyckats personligen med Unibet men bara en gång, efter det verkade Unibet aldrig samarbetsvilliga.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp