Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
De anser att de inte sett tecken på problem när jag spelat bort 74.000kr. Vad de grundar det på vet jag inte eftersom de inte kan skicka mig epostkopior och liknande. Men en noggrann undersökning har de enligt egen utsago gjort.

Fortsättning ytterligare svar:
Hoppas allt är väl med dig.

GDPR sker oftast inom 30 dagar det kan dock ta lite längre tid beroende på hur komplex utdraget av dina uppgifter är. Direkt vår ansvariga avdelning har fixat detta så kommer vi att kontakta dig med all information.

Gällande återbetalning så skrev G….
detta: "Efter en noggrann intern undersökning kunde vi inte finna att det fanns några tecken innan din kontakt, som skulle tyda på oro för spelberoende, och vi kunde inte finna att det har förekommit några brister på vår sida."

De anser att de inte sett tecken på problem när jag spelat bort 74.000kr. Vad de grundar det på vet jag inte eftersom de inte kan skicka mig epostkopior och liknande. Men en noggrann undersökning har de enligt egen utsago gjort.

Fortsättning ytterligare svar:
Hoppas allt är väl med dig.

GDPR sker oftast inom 30 dagar det kan dock ta lite längre tid beroende på hur komplex utdraget av dina uppgifter är. Direkt vår ansvariga avdelning har fixat detta så kommer vi att kontakta dig med all information.

Gällande återbetalning så skrev G….
detta: "Efter en noggrann intern undersökning kunde vi inte finna att det fanns några tecken innan din kontakt, som skulle tyda på oro för spelberoende, och vi kunde inte finna att det har förekommit några brister på vår sida."
74.000 på hur lång tid?

Ca 6 månader. Hade spelpaus innan dess.

@Techguy 74.000 sek är en ganska låg summa om vi ser till spelperspektiv och spelmissbruk perspektiv, om det var din primära argument till en återbetalning, påståendet grundar sig på att summan inte är det viktiga i ett återbetalningsärende egentligen, det är ingen primär motivering till en återbetalning, och detta gäller alla spelbolag, även om alla spelbolag skiljer sig kring vart dom drar linjen kring vart dom ska erbjuda en goodwill/ex-gratia, eller där dom anser dom gjort fel och återbetalar.

Många som bara ser stödlinjen som en dekorations logo på hemsidor/spelbolag,
Eller inte har stort förtroende för stödlinjen därav aldrig kontaktar,
Se resultaten nedan, det är många som har positiva upplevelser av att kontakta stödlinjen, och det kan vara ett bra första steg. Lite off-topic från ämnet återbetalningar spelbolag, men känns som att en del som tar kontakt med oss, eller generellt skriver i denna tråd har fortfarande ett spelmissbruk och endast ser denna form av chans till ev. återbetalning som ett sätt att fortsätta spela.

Gör inte det, om det inte funkat för dig tidigare, varför fortsätta spela. Lättare sagt än gjort, men börja någonstans i ditt spelmissbruk, det är så tydligt vilka som har spelmissbruk som tar kontakt och önskar hjälp och vilka som inte har det.

Bilagor

• stodlinjen.png
    stodlinjen.png
    276.5 KB · Visningar: 34
Sjukt hur glad man kan bli av en återbetalning när man egentligen är minus ändå i stora hela..

Någon här inne som lyckats med en återbetalning från pokerstars?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp