Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har spelat på Casumo innan 19 med över 300k deposit på 1 dag utan ett enda ryck från Casumo.
Samt säkert spelat för ett par hundra laxar på Storspelare under åren där utan ett smack från dom heller.

Om det intresserar dig så hör av dig. Jag vet att du vill ha förbetalt men tyvärr det går inte från min sida iaf, lever på existens minimum så går tyvärr inte.
Är du intresserad att "make your case" så kan vi komma på en fin % sats om så önskas.
Du har spelat på Casumo innan 19, men jag menar specifikt om någon spelat efter 19.
Om du inte spelat efter 19 så är det inte av lika stort intresse.
Storspelare kan du jättegärna förklara mer i PM.

Det beror helt och hållet på, vi är oftast villiga att komma överens. Är man pålitlig och har någon form av bekräftelse på att man exempelvis är spelpausad, och att man är seriös så brukar vi skippa ta en summa i förväg på ärenden som vi anser inte är av komplicerad karaktär, vi kommer överens om en procentsumma endast vid ett eventuellt lyckad ärende. Vissa som vi litar mindre på eller folk som vill förbli anonyma brukar vi helst vilja ha någon form av säkerhet innan, eller om det är ett väldigt komplicerad ärende som hade tagit lång tid så brukar vi ta betalt för arbetet som ska utföras, ja. Men vi är oftast villiga som skrivet innan att komma överens så det passar både.

Sålänge det är en ärlig person vi har göra med som har någon form av bekräftelse på det och som inte är anonym, då är jag och jag vet även de andra är nog mer än villig driva kostnadsfria ärenden.

Du kan PM:a angående dina två ärenden, eller besvara här med att citera.

Förtydligande:
Vi letar folk som spelat på följande bolag just nu:
Bwin
Casumo
Expekt eller Betclic
Storspelare

Betway
Vi gör driver ärendet kostnadsfritt åt dig.
På villkoren:
Att du är spelpausad.
Att du är ärlig person som är villig betala ut en överenskommen procentuell del av återbetalda beloppet oavsett vad för summa det blir, och att du är en person som kommer att slutföra det utan komplikationer.
Att du kommer att använda pengarna till något bra som att exempelvis betala av dina skulder, eller privata lån.

Du har spelat på Casumo innan 19, men jag menar specifikt om någon spelat efter 19.
Om du inte spelat efter 19 så är det inte av lika stort intresse.
Storspelare kan du jättegärna förklara mer i PM.

Det beror helt och hållet på, vi är oftast villiga att komma överens. Är man pålitlig och har någon form av bekräftelse på att man exempelvis är spelpausad, och att man är seriös så brukar vi skippa ta en summa i förväg på ärenden som vi anser inte är av komplicerad karaktär, vi kommer överens om en procentsumma endast vid ett eventuellt lyckad ärende. Vissa som vi litar mindre på eller folk som vill förbli anonyma brukar vi helst vilja ha någon form av säkerhet innan, eller om det är ett väldigt komplicerad ärende som hade tagit lång tid så brukar vi ta betalt för arbetet som ska utföras, ja. Men vi är oftast villiga som skrivet innan att komma överens så det passar både.

Sålänge det är en ärlig person vi har göra med som har någon form av bekräftelse på det och som inte är anonym, då är jag och jag vet även de andra är nog mer än villig driva kostnadsfria ärenden.

Du kan PM:a angående dina två ärenden, eller besvara här med att citera.
Har inget och dölja om så säga men anonymitet tycker jag är viktigt på internet oavsett vikt. Men om intresset är ömsesidigt från bägge parterna så kan vi nog ordna något som sagt. OBS jag har spelpaus!
En liten förklaring här:
Jag är lite osäker på om jag spelat efter 19 hos Casumo kan vara möjligt, jag vet att jag tidigare bett dem om transaktions historik men dom återkom aldrig till mig.
Har både vunnit och spelat stora summor hos dom och dom frågade enbart efter Proof of Funds efter jag hade torskat typ 300-400k på en dag och dom sa inte ett skit. Även om min spelstil osv ändrades drastiskt och min POF visade en medel lön om inte mindre. Men jag är avstängd där sen länge tillbaka. Men observera att detta skedde innan 19 så räkna ej med att detta var efter 19. Vad som har skett där efter är jag ej säker på men det ska man nog kunna kolla upp.

Storspelare har jag spelat hos sen dom lansera kan man säga, även där har ingen där sagt något även om jag spelat min lön månad efter månad och stora insättningar och insatser som är långt utanför min vanliga spelstil. Men som sagt jag har även vunnit stora summor där så vet inte om det påverkar deras sätt att kolla på det hela. Jag vet inte riktigt vart gränsen går till att kunna ha ett "case" hos dom så du får gärna ställa lite följdfrågor så kanske jag kan fylla i tomrummen.

Jag hade spelpaus fram till Maj i år och spelade lite efter det tog slut, vann 60k nån månad sen cashade ut hos dom och stängde av mig igen hos spelpaus.

Har inget och dölja om så säga men anonymitet tycker jag är viktigt på internet oavsett vikt. Men om intresset är ömsesidigt från bägge parterna så kan vi nog ordna något som sagt. OBS jag har spelpaus!
En liten förklaring här:
Jag är lite osäker på om jag spelat efter 19 hos Casumo kan vara möjligt, jag vet att jag tidigare bett dem om transaktions historik men dom återkom aldrig till mig.
Har både vunnit och spelat stora summor hos dom och dom frågade enbart efter Proof of Funds efter jag hade torskat typ 300-400k på en dag och dom sa inte ett skit. Även om min spelstil osv ändrades drastiskt och min POF visade en medel lön om inte mindre. Men jag är avstängd där sen länge tillbaka. Men observera att detta skedde innan 19 så räkna ej med att detta var efter 19. Vad som har skett där efter är jag ej säker på men det ska man nog kunna kolla upp.

Storspelare har jag spelat hos sen dom lansera kan man säga, även där har ingen där sagt något även om jag spelat min lön månad efter månad och stora insättningar och insatser som är långt utanför min vanliga spelstil. Men som sagt jag har även vunnit stora summor där så vet inte om det påverkar deras sätt att kolla på det hela. Jag vet inte riktigt vart gränsen går till att kunna ha ett "case" hos dom så du får gärna ställa lite följdfrågor så kanske jag kan fylla i tomrummen.

Jag hade spelpaus fram till Maj i år och spelade lite efter det tog slut, vann 60k nån månad sen cashade ut hos dom och stängde av mig igen hos spelpaus.
Som skrivet tar vi personligen som regel inte emot fall/ärenden där personen inte kan bekräfta sig på något vis om man vill få det kostnadsfritt av logiska skäl. Samt inte kan bevisa att den är spelpausad. Vi håller alltid personer anonyma och delar aldrig med något med andra trots att vi hållit på med detta sedan 2018. Vi har många som är väldigt nöjda. Endast fåtal som varit missnöjda då oftast sådana som hållit undan information från oss (dvs tex inte informerat oss om att de har haft väldigt otrevlig ton med kundservice på bolaget, eller har exempelvis fått information om source of wealth/ansvarsfullt spelande och nämnt att de vart ok med sin nivå av spelande etc men undanhållit denna info från oss, vi kan inte jobba med sådana ärenden) Av den simpla anledningen att spelbolaget har inte felat då och gjort sitt.

Önskar du göra ärendet själv rekommenderar vi dig göra det starkt då du verkar ha rätt bra ärenden. Du kan alltid PM:a här och be om ett mail att höra av dig på. Som skrivet innan håller vi alla anonyma, och det är endast för att få ut eventuellt procent av utbetalningen ifall det blir komplikationer, det förstår du nog själv.

Casumo brukar inte vara så villiga betala ut om det gäller innan 19, dock efter 19. Finns en person här på forumet vid namn @superflipp som vi hjälpte med ett casumo fall. Han hade spelat bort över 2.000.000 SEK han har skrivit om det i ett av trådarna här som jag tror numera är låst idag, men tror man kan fortfarande läsa där. Vi fixade endast tillbaks 61.000 SEK åt honom (Efter 19) var summan 61.000, och innan 19 var summan på miljonen +, därav fick han bara tillbaks för efter 19. Casumo kör på sådana regler. Se här: https://prnt.sc/1reg5na

Angående Storspelare, ja givetvis handlar allt om hur mycket du vunnit vs förlorat, är du en vinnande kund kan du inte på något vis få en återbetalning, är du en förlorande kund beror det på marginalen, den viktigaste frågan är vad för: Nettoförluster du har. Ett exempel: Sätter du in 200.000 SEK. Vinner upp dig till 500.000 SEK. Tar ut 500.000 SEK. Sätter in 500.000 SEK och förlorar hela 500.000 SEK. Så har du inte rätt till att begära återbetalning på 500.000 SEK, enda du kan begära är 200.000 sek som är dina nettoinsättningar/nettoförluster (Hypotetiskt sett) generellt skulle du aldrig kunna få tillbaks exakta hela summan då spelbolag oftast endast betalar för den period där de själva anser de eventuellt felat. För mycket att gå in på där för att ta det här.

Senast ändrad:
Undra om @LånaUtanPapper fortfarande är aktiv på forumet. Han var väldigt intressant bolla med kring dessa frågor om återbetalningar.
Kan även rekommendera honom i dessa frågor. Hoppas han dyker upp här snart igen.

Senast ändrad:
Som skrivet tar vi personligen som regel inte emot fall/ärenden där personen inte kan bekräfta sig på något vis om man vill få det kostnadsfritt av logiska skäl. Samt inte kan bevisa att den är spelpausad. Vi håller alltid personer anonyma och delar aldrig med något med andra trots att vi hållit på med detta sedan 2018. Vi har många som är väldigt nöjda. Endast fåtal som varit missnöjda då oftast sådana som hållit undan information från oss (dvs tex inte informerat oss om att de har haft väldigt otrevlig ton med kundservice på bolaget, eller har exempelvis fått information om source of wealth/ansvarsfullt spelande och nämnt att de vart ok med sin nivå av spelande etc men undanhållit denna info från oss, vi kan inte jobba med sådana ärenden) Av den simpla anledningen att spelbolaget har inte felat då och gjort sitt.

Önskar du göra ärendet själv rekommenderar vi dig göra det starkt då du verkar ha rätt bra ärenden. Du kan alltid PM:a här och be om ett mail att höra av dig på. Som skrivet innan håller vi alla anonyma, och det är endast för att få ut eventuellt procent av utbetalningen ifall det blir komplikationer, det förstår du nog själv.

Casumo brukar inte vara så villiga betala ut om det gäller innan 19, dock efter 19. Finns en person här på forumet vid namn @superflipp som vi hjälpte med ett casumo fall. Han hade spelat bort över 2.000.000 SEK han har skrivit om det i ett av trådarna här som jag tror numera är låst idag, men tror man kan fortfarande läsa där. Vi fixade endast tillbaks 61.000 SEK åt honom (Efter 19) var summan 61.000, och innan 19 var summan på miljonen +, därav fick han bara tillbaks för efter 19. Casumo kör på sådana regler. Se här: https://prnt.sc/1reg5na

Angående Storspelare, ja givetvis handlar allt om hur mycket du vunnit vs förlorat, är du en vinnande kund kan du inte på något vis få en återbetalning, är du en förlorande kund beror det på marginalen, den viktigaste frågan är vad för: Nettoförluster du har. Ett exempel: Sätter du in 200.000 SEK. Vinner upp dig till 500.000 SEK. Tar ut 500.000 SEK. Sätter in 500.000 SEK och förlorar hela 500.000 SEK. Så har du inte rätt till att begära återbetalning på 500.000 SEK, enda du kan begära är 200.000 sek som är dina nettoinsättningar/nettoförluster (hypotetiskt sett) generellt skulle du aldrig kunna få tillbaks exakta hela summan då spelbolag oftast endast betalar för den period där de själva anser de eventuellt felat. För mycket att gå in på där för att ta det här.
Låter bra! Du har förklarat det väldigt bra för mig och jag ska insamla lite information så jag är säker på min sak sen kan jag återkomma med allt på en gång istället för att vi missar något på vägen. Jag är lite osäker hur det ser ut med insättningar osv men det går och ta reda på ganska lätt antar jag genom att kontakta dem. Jag kan ju absolut garantera att det är förlust haha! Vad det handlar om för summor det skall jag absolut ta reda på och därefter kan jag kontakta dig privat och fylla i med mer information samt svara på dina frågor. Sen förstår jag till 100% angående identitet osv.

Låter bra! Du har förklarat det väldigt bra för mig och jag ska insamla lite information så jag är säker på min sak sen kan jag återkomma med allt på en gång istället för att vi missar något på vägen. Jag är lite osäker hur det ser ut med insättningar osv men det går och ta reda på ganska lätt antar jag genom att kontakta dem. Jag kan ju absolut garantera att det är förlust haha! Vad det handlar om för summor det skall jag absolut ta reda på och därefter kan jag kontakta dig privat och fylla i med mer information samt svara på dina frågor. Sen förstår jag till 100% angående identitet osv.
Glad att höra. Alltid fint med ärenden som man ser lite potential i. Det är sorgligt se hur många som faktiskt har bra ärenden men låter det bara vara. Hade jag låtit mitt personliga ärende vara i årtal 2018 och aldrig efterfrågat en återbetalning hade jag förmodligen aldrig vetat om att det var ens möjligt. Jag fick ett nej i början, sedan skrev jag ihop ett nästa mail och där kom återbetalningen, mitt fall var inte unikt på något vis, ganska normalt ha samma mönster om man vart en spelmissbrukare tidigare. Man kan bara ta andra så långt man själv gått som man brukar säga, jag insåg att det fanns flera säkerligen i samma sits och med ärenden som kan få återbetalningar. Det värsta man kan få är ett nej, då är man i samma situation man redan befinner sig i, det bästa svaret man kan få är ett ja, och då får man återbetalning på en del av dem bortspelade pengarna, och vem i sitt sinnes fulla bruk hade tackat nej till det? Med det sagt är ett försök alltid värt det, men jag skulle lägga till: Ett bra försök bör man göra. Inte bara ett ruttet försök, då kan man förvänta sig ett ruttet resultat även.

Detta var inte riktat riktigt till dig, men till andra som läser detta. Nedan är för dig:

Det jag skulle rekommendera dig att göra är kontakta Storspelare via Live-chatten på deras hemsida, och fråga helt enkelt: Vad är mina totala nettoförluster hos er under hela min speltid hos er på Storspelare?

Du bör få ett svar direkt via chatten, eller att de skickar iväg en fil via mail.

Lycka till.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp