Vidriga. Spelat bort 400 inom 1 år fick ingetJag fick 80 tusen
Ja dom är vidriga det är mycket fram och tillbaks.. och lögner från spelbolagen jätte surt men att få tillbaks lite åtminstone av det man kastat bort i brunnen är skönt men kollar man på det stora hela fick jag inte tillbaks det mestaVidriga. Spelat bort 400 inom 1 år fick inget
Från?Jag fick 80 tusen
Schysst med en bra fråga och inlägg i denna tråd, ibland är det dock lite fel i frågan, i regel får man inte tillbaks pengar man spelat bort. Men känner att många kan dra nytta av din fråga så vi ger ett utförligt svar nedan:Spelar inte själv, men utav nyfikenhet. Varför får ni tillbaka pengar ni spelat bort?
Unibet (KindredGroup.) Generellt är svåra att göra med då dom har helt annan syn på RG än flesta bolag.Nån som fått pengar tillbaka från Unibet? Satt in nettoförlust 300k sen 2013
Vi har tillgång till information om vad som krävs för en återbetalning för respektive spelbolag, alla spelbolag har olika policys dem följer vid en eventuell ex-gratia/kompensationssumma/goodwill som ska återbetalas till kund när spelbolaget har felat, eller orsakat skada till kunden på något vis. Problemet är oftast inte vad man ska skriva/trycka på, problemet är om individen/kunden har ett ärende som prickar rätt på alla dom kraven för att det ska uppfylla en återbetalning. Många har helt ärligt inte ett bra ärende, visst är det alltid värt att ändå försöka det nekar vi aldrig eftersom vi sett ärende som ser ut att ha noll chans till en återbetalning ändå återbetalas även efter avslag på avslag.Jag har följt tråden ett tag och du gör ett grymt jobb. När bolagen hänvisar till andra regler innan 2019, vad ska man trycka på då? Vad jag förstår det som är det en fördel (oftast)? Vad har hänt när du krävt att ärendet ska tas högre upp, skickar de vidare direkt eller nekas du?