Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har ett ärende hos ARN där spelbolaget kopplat in en advokatfirma som sköter all kommunikation för dem ”handlar om större summor” inväntar beslut inom några veckor, lyckas jag med det så hjälper jag gärna andra.
ärendet startades i mars i år för folk som vill veta hur lång tid det tar med ett ärende hos ARN.

Jag har ett ärende hos ARN där spelbolaget kopplat in en advokatfirma som sköter all kommunikation för dem ”handlar om större summor” inväntar beslut inom några veckor, lyckas jag med det så hjälper jag gärna andra.
ärendet startades i mars i år för folk som vill veta hur lång tid det tar med ett ärende hos ARN.
Vilket spelbolag handlar de om?

Hade även jag ett ärende som var hos ARN var klart på under 2 månader så kan gå snabbare med dock inga advokater eller liknade inblandade röde sig om 100.000

Hade även jag ett ärende som var hos ARN var klart på under 2 månader så kan gå snabbare med dock inga advokater eller liknade inblandade röde sig om 100.000
Hur gick det för dig ? mitt ärende är större än så, kanske är anledningen

Beror på hur omfattande ett ärende är men även ARN själva påstår att ett ärende hos dem kan ta uppemot 6 månader. Det verkar generellt sett även vara det ungefärliga snittet.

3-8 månader går räkna med i vanliga fall.

Beror på hur omfattande ett ärende är men även ARN själva påstår att ett ärende hos dem kan ta uppemot 6 månader. Det verkar generellt sett även vara det ungefärliga snittet.

3-8 månader går räkna med i vanliga fall.
Säkert var väl mer att när dem såg att det kommit in till ARN så hörde bolaget av sig och gav mig dealen, hade dealen inte kommit hade det säkert tagit mkt längre tid

Säkert var väl mer att när dem såg att det kommit in till ARN så hörde bolaget av sig och gav mig dealen, hade dealen inte kommit hade det säkert tagit mkt längre tid
Ja precis en del i ett ARN ärende är möjligheten för både parter att komma överens.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp