- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
I majoriteten av fall tar jag inte betalt, endast om ett ärende lyckats. Sedan ifall jag tar betalt vilket jag gör i vissa fall, vart ligget felet i det menar du? Det är inte min uppgift att se till att andra blivit av med sitt spelmissbruk, alla vuxna har sitt ansvar.Tycker synd om dig ska du veta.
Du är värre än spelbolagen. Förkastligt att sko sig på folks misär.
Hade du varit en ärlig genuin människa hade du hjälpt människor på fritiden på gratis basis. Eller ska all välgörenhet läggas ner? Alla ska tjäna pengar på allt hela tiden.
Inte ta betalt och verkligen inte ta betalt utan att ens få igenom ett ärende.
Du är en patetiska människa och det är otroligt att du ens kan titta dig själv i spegeln och inte hata det du ser.
Finns många inlägg i tråden med intygande att jag har erbjudit hjälp kostnadsfritt och även erbjudit mig att betala för vissa ärenden som jag tror på eller mötas halvvägs.
I många fall där ärenden misslyckats har jag även valt att återbetala hela eller halva beloppet.
Om det nu är tal om nån kostnad brukar det vara pga.:
1. Jag behöver betala externa parter för hjälp i ärendet, bra saker kommer inte gratis.
2. Jag behöver något som styrker överenskommelsen kring % som ska delas ut vid eventuell återbetalning. Ord mot ord är inget jag vill köra mot en spelmissbrukare, ni som vet och har koll vet hur ärlig en spelmissbrukare kan vara.
3. Ibland är det ont om tid, och tid är pengar självklart tas en summa ibland för arbetet, vilket är fullkomligt normalt. Inget oetiskt i det. Det handlar inte oftast om ett mail endast, det är oftast en process, som tar väldigt mycket tid, kompletteringar längst vägen, m.m. Har man flera ärenden och utöver detta ett liv så är tid pengar och då tar man givetvis betalt.
Du får gärna möjligheten att bifoga 10 lyckade ärenden som bevisligen är dina så Swishar jag dig 10.000 sek, det finns öppet på forumet min utmaning här, du har tills 08-16-2023 23.59 på dig. Men, misslyckas du får du använda chatGpt för att skapa ett CV, personligt brev, och ta dig till arbetsförmedlingen och sök dig ett jobb så börjar du beta av skulderna du har sakta, finns fina råd i forumet hur man blir av med skulder.
Senast ändrad: