- Meddelanden
- 584
- Mottagna reaktioner
- 242
- Poäng
- 417
Rekommenderar dock att använda chatGPT så det reflekterar din situation bättre.Stort tack.
Rekommenderar dock att använda chatGPT så det reflekterar din situation bättre.Stort tack.
Hur tänkte du ta vidare ärendet? Hur skulle spelinspektionen se på det hela? ARN? Tänkte du vända dig till dom med loggar sedan förespråka deras utsaga? Eller är det mer värt att anlita en advokat som ser över det.Hej allihopa!
Jag har lyckats få tillbaka 10.000kr via goodwill av bethard. Jag nöjer mig dock inte där och har tagit vidare ärendet.
Är det någon mer som lyckats på samma sida/andra sidor?
Precis perfekt mall för att skriva omRekommenderar dock att använda chatGPT så det reflekterar din situation bättre.
Någon? Vilka kan backa upp ett förlorat mål etcHur tänkte du ta vidare ärendet? Hur skulle spelinspektionen se på det hela? ARN? Tänkte du vända dig till dom med loggar sedan förespråka deras utsaga? Eller är det mer värt att anlita en advokat som ser över det.
Jag behöver själv dessa råd
Bästa är kanske om du kollar med bolagen där du spelat för att sedan fråga kundsupporten om de har någonsin använd sig av betalningsmetoden Boku på deras sida.