Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Återbetalning kronofogden

För min del drogs det den 27, pengarna blev insatta på mitt konto 30 mars runt kl. 9. Pratade med kronofogden och de skickar ut pengarna via Swedbank som har hand om alla kontonummer så det gick snabbt ändå

För min del drogs det den 27, pengarna blev insatta på mitt konto 30 mars runt kl. 9. Pratade med kronofogden och de skickar ut pengarna via Swedbank som har hand om alla kontonummer så det gick snabbt ändå
Med "drogs" menar du när din arbetsgivare betalade in enligt beslutet...?

Nu ser jag insättning på konto den 11/4.

Hur kan du se det? Har du Swedbank? Har du fått nån avi eller besked om det också?
Jag har Nordea. Stod idag under kommande insättningar, brukar vara så hos Swedbank också om du har dem. Hade Swedbank innan och det var på samma sätt.
Men pengarna kom faktiskt idag. Lite konstigt tycker jag eftersom det stod 11/4.

Har fortfarande inte fått tillbaka några pengar. Är ju ändå 18000:- jag väntar på… när kan jag räkna med att få dem? Har mailat men inget svar än. Och telefonkön var lååång…hade inte tid att sitta i den idag. Nån som vet? @Lasseman ?

Har fortfarande inte fått tillbaka några pengar. Är ju ändå 18000:- jag väntar på… när kan jag räkna med att få dem? Har mailat men inget svar än. Och telefonkön var lååång…hade inte tid att sitta i den idag. Nån som vet? @Lasseman ?
Ett par veckor

Hej! Har fått ett Mail av KF att dom betalt ut 10000kr till mig, hur länge kan jag få vänta på dom när dom skrivit till mig att dom betalt tillbaka de?

Hej! Har fått ett Mail av KF att dom betalt ut 10000kr till mig, hur länge kan jag få vänta på dom när dom skrivit till mig att dom betalt tillbaka de?
Har återbetalning skett skulle jag säga i morgon

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp