Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning från Kronofogden(felaktig utbetalning)?

Okej, kollade precis min nya preliminära lön därifrån jag kommer få förbehållsbeloppet och det ser lovande ut. Men än är det många dagar för justering, hoppas dem inte ändrar de som står nu.
Tänkte mer på ditt extra jobb , där är risken att dom skicka ett maxbeslut ! Hoppas du slipper det !

Den bjöd jag på, trodde ingen skulle notera.
Huvudregeln är att skriva ut tal mellan ett - tolv med bokstäver, men man bör också vara konsekvent, så skriver man ut tal högre än 12 och ska blanda dem med lägre än tolv, då bör man hålla sej till siffror. ;)

haha vilka språkpoliser, jag skyller på att jag har dålig utbildning och är tvåspråkig.‍ Hehe

Huvudregeln är att skriva ut tal mellan ett - tolv med bokstäver, men man bör också vara konsekvent, så skriver man ut tal högre än 12 och ska blanda dem med lägre än tolv, då bör man hålla sej till siffror. ;)
Ja, och likaledes bör man inte inleda meningar med siffror.

Att vara språkpolis tycker jag är ignorant då ingen vet vad personer bakom skärmen har för problemen.
Har inte moderatorer större syfte än rättstavning ?

Att vara språkpolis tycker jag är ignorant då ingen vet vad personer bakom skärmen har för problemen.
Har inte moderatorer större syfte än rättstavning ?
Nej, men man kan inte tassa på tå heller, måste få skriva lite med glimten i ögat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp