Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Återbetalning från KFUM

Hej!

Kronofogden drog lön från mig denna månad, har haft utmätning men den är avslutad nu men jobbet hade missat att ta bort den:( vet någon hur lång tid det brukar ta innan man får tillbaka dessa? Och säg ifall dem betalar ut idag kommer dem idag då eller får man vänta flera bankdagar innan pengarna trillar in?

Vet nu att dem håller på att betalar ut senast imon säger dem.. Men vill gärna veta ifall pengarna kommer in direkt när dem fört över eller ifall det ta tid.. Hade verkligen behövt dem idag..

Det kommer inte komma idag, brukar ta 1-2 dagar för kfms utbetalningar att nå fram.

Fan vad tråkigt bara hoppas dem betalat ut idag då så dem kommer imon.. Men tack för svaret

Vet inte hur dom prioriterar på medelshanteringen, men man kan tycka att felaktigt utmätta medel borde ha någon sorts prioritet.. Sen är ju frågan om dom har ditt kontonummer också, det skickas på avi annars.
Har för mig att dom betalar ut via swedbanks utbetalningssystem. googla swedbank kontoregister och registrera ditt konto där (det är samma som typ CSN betalar ut via, så har du redan lagt in åt dom så ere redan klart) och sen är det bara att vänta.

Har redan ringt och anmält mitt konto men tack ändå

Tog dom kontouppgifter per telefon? Det lät ju lite godtroget av dom.. men men

Nej har gjort det på mail innan med han som haft hand om mina ärenden

Kronofogden är väderlöst!! Inte fått några pengar ännu gått 2 veckor nu:( så jävla kris nu

Konstigt när dom tog en löneutmättning för mycket 13000 för mycket hade jag pengarna efter 3 bankdagar o ja MAILA in mitt konto nr eller min arbetsgivare gjorde det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp